• یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400111007644
  • خبرنگار : 50176

سرپرست دانشگاه لرستان:

جوانان کارآفرین، تکیه‌گاه محکم اقتصادی کشور هستند

جوانان کارآفرین، تکیه‌گاه محکم اقتصادی کشور هستند

ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه لرستان گفت: جوانان کارآفرین، تکیه‌گاه محکم اقتصادی کشور هستند.

علی نظری در نشست جمعی از جوانان کارآفرین، صاحبان کسب‌وکارهای نوپا و استارت‌ها که امروز دهم بهمن‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: جوانان کارآفرین و صاحبان کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها می‌توانند در بخش اقتصادی، یک تکیه‌گاه محکم و استوار برای نظام جمهوری اسلامی و کشور باشند.

وی تصریح کرد: ارتباط بین دانشگاه لرستان و اتاق بازرگانی باید گسترش یابد تا بتوانیم بیش‌ازپیش با تکیه بر مغز متفکر جامعه که همان اندیشمندان و جوانان کارآفرین هستند مشکلات را کاهش بدهیم.

سرپرست دانشگاه لرستان با بیان اینکه کارآفرینی یک فعالیت منطبق با تعالیم دینی است و باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که برای کارآفرینان و تولیدکنندگان وجود دارد باید با گسترش ارتباط بین دانشگاه‌ها و بخش‌هایی همچون اتاق بازرگانی، رفع شوند.

نظری اضافه کرد: دانشگاه می‌تواند در رفع برخی مشکلات به‌ویژه در مباحث فنی، حقوقی و قانونی با به‌کارگیری نظرات متخصصان دانشگاهی به کارآفرینان و تولیدکنندگان کمک کند.

وی بیان کرد: دانشگاه می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های متخصص انسانی، مباحث مرتبط با خدمات بازاریابی، بازرگانی و فنی و مهندسی را به کارآفرینان و استارتاپ‌ها، آموزش و مشاوره بدهد.

همچنین، دکتر حسین سلاحورزی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان لرستان بر گسترش همکاری‌های دوجانبه اتاق بازرگانی با دانشگاه لرستان، تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست، صاحبان کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها و نیز کارآفرینان جوان، دیدگاه‌ها و مشکلات خود را در رابطه با برخی کسب‌وکارهای مستقر در پارک علم و فناوری و دانشگاه مطرح کردند و سرپرست دانشگاه لرستان نیز قول مساعد داد در جهت رفع این مشکلات، تلاش کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha