• دوشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۰ / ۰۲:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400101914063
  • خبرنگار : 50451

مدیر کل کمیته امداد استان مطرح کرد:

ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان خراسان شمالی تا پایان امسال

ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان خراسان شمالی تا پایان امسال

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از برنامه ریزی برای ایجاد پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا در خصوص برنامه کمیته امداد برای ایجاد فرصت شغلی تا پایان سال، اظهار کرد: طی برنامه ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا پایان سال جاری پنج هزار طرح اشتغال را اجرا و عملیاتی کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه طی سال جاری در مجموع ۲۵۵ میلیون تومان اعتبار اشتغال به بانک‌های استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: تاکنون ۵۵ درصد این اعتبار جذب شده است.

الهی راد با بیان اینکه طی سال جاری دو هزار و ۲۰۷ طرح اشتغال با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات بانک‌های استان انجام شده، تصریح کرد: امسال ۶۴۴ طرح اشتغال با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان از محل منابع اختصاصی اشتغال به صندوق امداد ولایت و هم افزایی برای محرومان اختصاص پیدا کرده است.

وی در خصوص همکاری مطلوب بانک‌های استان با کمیته امداد، بیان کرد: کمیته امداد در تلاش است از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به جوانان و متقاضیان اشتغال، زمینه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را فراهم آورد و همکاری بانک‌ها در سرعت بخشی به اعطای وام‌های اشتغال باعث همکاری کارآفرینان و به کارگیری مددجویان در فعالیت‌های اقتصادی کشور می‌شود.

این مسئول با اشاره به تأثیر تسهیلات اعطایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک، گفت: اکنون بخش وسیعی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد به برکت پرداخت تسهیلات اشتغال، به توانمندی و خودکفایی اقتصادی رسیده‌اند.

وی در پایان بیشترین فرصت شغلی ایجاد شده را در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha