• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400101208773

رئیس کل دادگستری فارس:

دانش آموزان عشایری می‌توانند محور تحولات جامعه باشند

دانش آموزان عشایری می‌توانند محور تحولات جامعه باشند

ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری فارس گفت: ظرفیت‌های خوبی در دانش آموزان عشایری وجود دارد و دانش آموزان عشایر می‌توانند محور تحولات و حرکت رو به جلو در جامعه باشند.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی یکشنبه ۱۲ دی در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فارس در شیراز بیان کرد: با توجهاتی که ریاست وقت قوه قضاییه در سفر به فارس داشتند، اقدامات و کمک‌های خوبی در راستای خدمات رسانی به دانش آموزان عشایر استان انجام شده است.

او افزود: به خاطر حساسیتی که به این موضوع داشتیم اجناس خریداری شده برای دانش آموزان عشایر را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دادیم تا کیفیت اجناس بالا باشد.

موسوی گفت: از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود نسبت به تخصیص وسایل نقلیه مناسب به اداره آموزش و پرورش عشایری فارس اقداماتی را صورت دهند تا فرایند خدمات رسانی این عزیزان تسهیل شود.

او افزود: اگر به دنبال تحول و تغییر در جامعه هستیم باید از ظرفیت بی نظیر دانش آموزان عشایر به صورت درست بهره بگیریم.

رئیس کل دادگستری فارس در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: فضای مجازی در کنار فوایدی که داشت آسیب‌های را نیز به دانش آموزان وارد ساخته است که باید با کمک تعامل مسئولان فضا را برای آموزشهای حضوری فراهم کنیم.

موسوی گفت: از اولویت‌های ما این است که دانش فضای مجازی را در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی به دانش آموزان منتقل کنیم و این امر با تعامل و همکاری دو سویه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با مجموعههای آموزش و پرورش در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، در پایان مراسم ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و پرورشی شامل تبلت، گوشی، پوشاک و لوازم‌التحریر و ... به مدارس عشایری فارس ارسال شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha