• چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400100805584
  • خبرنگار : 50294

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

امداد رسانی به ۱۰۲ نفر بر اثر انواع مسمومیت‌ها طی ماه گذشته

امداد رسانی به ۱۰۲ نفر بر اثر انواع مسمومیت‌ها طی ماه گذشته

ایسنا/کردستان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه طی ماه گذشته ۱۰۲مورد مسمومیت در استان به مرکز پیام ۱۱۵ گزارش شده است، گفت: از این تعداد ۲۱ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن اعلام شده است.

رضا پیرا از انجام ۴ هزار و ۷۰۲ مأموریت امدادرسانی به بیماران و مصدومان در آذر ماه سال جاری در استان خبرداد.

وی با اشاره به انجام ۴ هزارو ۷۰۲ مأموریت شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در مدت زمان یاد شده در استان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۳۳۵ مأموریت مربوط به بیماری‌ها است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: از تعداد مأموریت انجام شده ۸۳۳ مورد مربوط به حوادث تصادفی و ۵۳۴ مورد ناشی از حوادث غیرتصادفی است.

پیرا عنوان کرد: طی مأموریت‌های انجام شده تعداد ۷۱۵ مصدوم مربوط به حوادث تصادفی و یک هزار و ۸۲۵ مورد ناشی از حوادث غیر رانندگی به بیمارستان‌های استان اعزام شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: طی ماه گذشته به ۸۷۴ مصدوم بر اثر حوادث تصادفی و ۳۷۸ مصدوم دیگر به دلیل حوادث غیر تصادفی توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ خدمات ارائه شده است.

رضا پیرا تعداد ماموریت‌های مرتبط با ناراحتی قلبی در مدت زمان یاد شده را ۲۴۷ مورد و مأموریت های تنفسی را ۱۷۶ مورد اعلام نمود.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه طی ماه گذشته ۱۰۲مورد مسمومیت در استان به مرکز پیام ۱۱۵ گزارش شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۱ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن اعلام شده است.

لازم به ذکر است با توجه به استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی در فصول پاییز و زمستان لزوم رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل استاندارد در راستای جلوگیری از مسمویت با گاز مونوکسید کربن بسیار ضروری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha