• یکشنبه / ۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1400100503041
  • خبرنگار : 71452

/نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰/

طیبی: ما نهادی پیشتاز در عرصه توسعه فرهنگی، فناوری، آموزش و مهارت هستیم

طیبی: ما نهادی پیشتاز در عرصه توسعه فرهنگی، فناوری، آموزش و مهارت هستیم

دکتر طیبی با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد پیشتاز در عرصه توسعه فرهنگی، فناوری، آموزش و مهارت است، توضیح داد: در این زمینه پیشتاز هستیم، چنانچه که در دهه‌های پیشین مثل دهه ۷۰ نیز به این امر نایل شدیم و توانستیم در دهه ۷۰ عملکرد خوبی در حوزه فرهنگی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ که به منظور معرفی و آشنایی بیشتر مدیران اجرایی و صنایع بزرگ با توانمندی‌های این نهاد برپا شده، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به تمامی افرادی که در این مراسم حضور دارند، خیر مقدم می‌گویم. همانطور مستحضر هستید، توسعه مهارتی، فرهنگی و علمی از اهداف کشور است.

وی با اشاره به اهداف دول غربی در پیش از انقلاب گفت: آنها تصمیم داشتند تا کشور ایران را در آن دوران عقب نگه‌دارند، در حالی که توجه به مسائل دانش‌بنیان اهمیت فراوانی دارد.

دکتر طیبی با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد پیشتاز در عرصه توسعه فرهنگی، فناوری، آموزش  و مهارت است، توضیح داد: در این زمینه پیشتاز هستیم، چنانچه که در دهه‌های پیشین مثل دهه ۷۰ نیز به این امر نایل شده‌ایم و توانسته‌ایم در دهه ۷۰ عملکرد خوبی در حوزه فرهنگی داشته باشیم، که ایسنا نتیجه آن بود. چنانچه در سال ۸۰ توانستیم سیستم رانش واگن‌های مترو را بسازیم. مَته‌های حفاری نفت هم نمونه‌ای دیگر از دستاوردهای جهاد دانشگاهی است.

رئیس جهاد دانشگاهی ادامه داد: رسیدن به این دستاوردها در شرکت‌های دولتی زمان‌بر است. مقام معظم رهبری و مجلس از اقدامات جهاد حمایت کرده‌اند تا دستاوردها حاصل شود. مجلس می‌تواند به موضوع تحول در کشور توجه کند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ که به منظور معرفی و آشنایی بیشتر مدیران اجرایی و صنایع بزرگ با توانمندی‌های این نهاد برپا شده است، از صبح امروز یکشنبه ۵ دی ماه آغاز به کار کرده و تا پنجشنبه ۹ دی ماه ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه، ظهر امروز با حضور دکتر محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی و جمعی از مسئولان به صورت رسمی افتتاح شد.

رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه، با توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف آشنا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha