• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403071713737
  • خبرنگار : 71974

پیام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

سازمان دانشجویان، نماد حرکت و پویندگی با اتکا به ریشه‌های انقلاب اسلامی است

سازمان دانشجویان، نماد حرکت و پویندگی با اتکا به ریشه‌های انقلاب اسلامی است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بیست ‌و ششمین سالروز تاسیس سازمان دانشجویان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا،‌ عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بیست ‌و ششمین سالروز تاسیس سازمان دانشجویان را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر کلانتری آمده است: جهاددانشگاهی عمری به درازای انقلاب اسلامی دارد؛ از اولین آثار شجره طیبه انقلاب که اصلش ثابت و فرعش در آسمان ایران اسلامی تا کنون به زایش و رویش ادامه داده است. سازمان دانشجویان ایران از جمله آثار پربرکت درخت تناور جهاددانشگاهی است که چونان ستاره‌ای در سپهر دانشگاه و فرهنگ این کشور می‌درخشد. نام دانشجو همیشه با جوانی، شور، نشاط، امید، آرمان، شجاعت، صداقت و دانایی قرین است و دقیقا همین ویژگی‌هاست که پایه‌های پریدن به سوی آینده و مایه‌های قوام‌بخش به حیات و تعالی و پویندگی یک جامعه هستند. سازمان دانشجویان به عنوان یک ساختار مترقی، زنده، پویا و چالاک، به گواهی تمامی حیاتِ بیش از ربع‌قرن خود توانسته به خلق و ابداع و ابتکار و پویندگی دانشجویان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان یاری‌رسان باشد.

چنین ساختاری با اتکا به ریشه‌های اصیل انقلاب اسلامی و با ابتنا به خوانشی روزآمد و مترقی و مُلهم از آموزه‌های آسمانی دین مبین اسلام، امروزه در تراز یک سازمان مستحکم خود را به رخ می‌کشد، سازمانی که از حرکت و پویندگی و گشودگی به آینده و متعهد به اکنون باز نمی‌ایستد؛ سازمانی که هم به نسبت خود با خاستگاه و تاریخ خود آشنا و وفادار است و هم در اکنون می‌زید و به مسائل و معضلات جامعه خود واقف و به حل آنها متعهد است و هم چشمانی تیز برای دیدن و رصد کردن آینده و شتاب‌گرفتن به سوی افق‌های درخشان فراروی کشور دارد. به عنوان یک دانشگاهی مفتخرم که در جایگاه یک خدمتگزار در نظام آموزش عالی کشور، این امکان را دارم که مراتب تقدیر و تمجید خودم را تقدیم شما همکاران و دوستان خود در جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha