• چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400091008015
  • خبرنگار : 50167

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت بین‌المللی دارد

جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت بین‌المللی دارد

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت کشوری، ملی و بین‌المللی شدن را دارد که در این زمینه می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم.

پرویز قزلباش صبح امروز (۱۰ آذرماه) در آیین اختتامیه جشنواره سلامت و رسانه که در سالن بین‌المللی روزبه برگزار شد، با بیان اینکه ارتباط حوزه سلامت با مردم به واسطه رسانه‌ها شکل سیستماتیک، علمی و درست‌تر به خود گرفته است، اظهار کرد: ایده برگزاری جشنواره‌ سلامت و رسانه از دو سال پیش رقم خورد تا ارتباط مردم با دانشگاه به واسطه رسانه‌ها تداوم یافته و قوی‌تر از گذشته شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری این جشنواره به تاخیر افتاد و امسال موقعیت مناسبی برای برگزاری این جشنواره محقق شد.

وی با بیان اینکه جشنواره سلامت و رسانه در راستای نگاه تخصصی به حوزه سلامت، ایجاد گفتمان در حوزه سلامت، افزایش سواد مردم در حوزه سلامت و استفاده از دیدگاه تخصصی رسانه‌ها در حوزه بهداشت برگزار شد، افزود: جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت کشوری، ملی و بین‌المللی شدن را دارد که در این زمینه می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اهمیت ویژه‌ای به رسانه‌ها قائل هستند، تصریح کرد: رسانه‌ها در کسب موفقیت، مدیریت و کنترل بیماری کرونا نقش چشمگیری داشته‌اند، گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه پوشش واکسیناسیون بوده که هفته گذشته مورد تجلیل از سوی وزارت بهداشت قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه جشنواره عکس سلامت با حضور عکاسان ۲۳ کشور برگزار و آثار بسیاری به این جشنواره ارسال شد، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی واکسیناسیون مهم و اثرگذار بوده است.

دبیر اجرایی جشنواره سلامت و رسانه نیز در ادامه این اختتامیه، با بیان اینکه ۶۴ نفر در جشنواره سلامت و رسانه شرکت کردند که در مجموع ۳۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، اظهار کرد: آثار کدبندی و برای داوری ارسال شد و به دلیل ابتلای تعدادی از داوران به کرونا مدت زمان داوری طول کشید و در نهایت ۲۷ اثر برگزیده شدند.

مصطفی محمدی با اشاره به اینکه جوایز جشنواره سلامت و رسانه بالاتر از نرم جشنواره‌های مشابه بود، خاطرنشان کرد: آقایان رضا معطریان، فریدون صدیقی، علی‌اکبر قاضی‌زاده، احمد توکلی‌دوران اولین دوره جشنواره سلامت و رسانه بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha