• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400082620398
  • خبرنگار : 71572

درودگر: باشگاه‌ها از ریز هزینه‌هایشان آگاه شدند/ منتظر ارائه تضامین کارگزار استقلال هستیم

درودگر: باشگاه‌ها از ریز هزینه‌هایشان آگاه شدند/ منتظر ارائه تضامین کارگزار استقلال هستیم

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال می‌گوید در جلسات که با باشگاه‌ها برگزار کرده‌اند، گزارش‌های مالی مختلفی به آن‌ها ارائه شده و آن‌ها از ریز هزینه‌هایشان مطلع شده‌اند.

به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتبال طی این هفته جلسات متعددی با مدیران مالی باشگاه‌ها برگزار کرد و در این جلسات علاوه بر ارائه گزارش مالی ۱۴۰۰-۹۹، باشگاه‌ها در مورد نحوه درآمدها و چگونگی تقسیم آن بین باشگاه‌ها آگاه کرد.

صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری این جلسات گفت: ما برگزاری چنین جلساتی را از سال ۹۷ آغاز کردیم و در آن سال از مدیران عامل باشگاه‌ها و نمایندگانشان دعوت به عمل آمد تا با حضور در سازمان لیگ از گزارش‌های مالی آگاه شوند. با این حال برگزاری این جلسات در سال ۹۸ و ۹۹ به دلیل شیوع کرونا متوقف شد و نه ما و نه باشگاه پیگیری نکردیم.

او افزود: امسال دوباره این کار از سر گرفته شد با این تفاوت که از مدیران مالی باشگاه‌ها دعوت کردیم. ما به این دلیل مدیران مالی باشگاه‌ها را دعوت کردیم چون آن‌ها اشراف بیشتری به مسائل مالی دارند و در نتیجه به خوبی با مشکلات آن‌ها آشنا می‌شویم. برگزاری این جلسات بسیار خوب و مفید بوده چرا که دو مشکل اساسی وجود دارد که باید درباره آن صحبت می‌کردیم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: بحث اول، حوزه تامین اجتماعی است که بازیکنان شامل آن نمی‌شوند و بحث دوم، مشکلات مالیاتی است که هم سازمان لیگ و هم باشگاه‌ها مالیات مضاعف پرداخت می‌کنیم. ارتباط نزدیک باشگاه‌ها و سازمان لیگ باعث می‌شود که این دو مشکل حل شود.

درودگر در ادامه در پاسخ به این سوال که نظر باشگاه‌ها درباره برگزاری چنین جلساتی چه بوده است؟ بیان کرد: در این مدت که با مدیران مالی هشت باشگاه جلسه داشتیم، بازخورد مثبتی دریافت کرده‌ایم. سوالاتی در ذهن آن‌ها وجود داشت که به پاسخشان رسیدند. همه عزیزان گزارش‌های مالی‌شان را دریافت کردند. علاوه بر این خلاصه‌ای از هزینه‌هایشان ارائه شد و می‌توانستند به دفتر آقای شکاری، خزانه‌دار سازمان لیگ مراجعه کنند تا ریز هزینه‌هایشان را مشاهده کنند.

او در پاسخ به این سوال که پس برای باشگاه‌ها مشخص شد که چه هزینه‌ها و بدهی‌هایی در سازمان لیگ داشتند، اظهار کرد: دقیقا. همه هزینه‌های باشگاه‌ها را به اطلاع آن‌ها رساندیم و آن‌ها تایید کردند. ارتباط مالی سازمان لیگ و باشگاه‌ها باید یکی باشد چرا که در صورت وجود اختلاف، یعنی یکی از دو طرف اشتباه می‌کند.

مدیر امور تبلیغاتی سازمان لیگ فوتبال در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا درباره توافق با کارگزار برای سپردن تبلیغات محیطی لیگ برتر به آن توضیح داد: جلسه بسیار خوبی با نمایندگان پرسپولیس و استقلال و آقای علی‌نژاد داشتیم. همچنین در این جلسه نماینده کارگزار استقلال که آمده بود تمام کارگزارها را در اختیار بگیرد، حضور داشت. نتیجه جلسه این شد که تبلیغات محیطی لیگ برتر به صورت یکپارچه شود و سه شرکت برای تبلیغات محیطی معرفی شود.

درودگر گفت: این سه شرکت قرار است کارهای مربوط به تبلیغات محیطی استقلال، پرسپولیس و باقی باشگاه‌ها را به صورت جداگانه انجام دهند. کارگزار استقلال که مشخص است، پرسپولیس هم قرار است که کارگزار خود را معرفی کند و سازمان لیگ هم به نمایندگی از سایر باشگاه‌ها کار را در اختیار می گیرد. این کار قرار است به صورت همزمان انجام شود. البته باید تاکید کنم که قرار است تضامین لازم برای شروع کار داده شود.

او در پایان بیان کرد: ما علاقه‌مند هستیم که باشگاه‌ها در تمام حوزه‌ها خصوصا حوزه درآمدزایی فعالیت خوبی در ساز و کار قانون داشته باشند. در حال حاضر سازمان لیگ و باشگاه‌ها ارتباط خوبی با یکدیگر دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۷ ۰۸:۳۵

والله خجالت هم خوب چیزیه .وقاحت رو به حد اعلا رسوندین پرسپولیس رو نابود میکنین که بچه لوستون بتونه جام بیاره کم خرج این تیم شده این همه خارجی با دلارهای کی و کجا چقدررزیاده شدن که حالا تمام امورات پرسپولیس هم دست اینا باشه جوابتون فقط و فقط کارما نه هیچ چیز دیگه