• پنجشنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400082015617
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

از کتاب “این جزیره با تو نفس می کشد” رونمایی شد

از کتاب “این جزیره با تو نفس می کشد” رونمایی شد

ایسنا/هرمزگان زندگی نامه داستانی شهید موسی درویشی نخل ابراهیمی در قالب کتاب این جزیره با تو نفس می کشد به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه هرمزگان و توسط “اعظم پشت مشهدی” تالیف و توسط مدعوین در این آئین رونمایی شد.

آیین رونمایی از کتاب «این جزیره با تو ‌نفس می کشد» تازه‌ترین اثر «اعظم پشت مشهدی» در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور سردار فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد.

کتاب «این جزیره با تو نفس می کشد» در برگیرنده‌ مروری بر زندگی شهید شاخص کارگری کشور شهید موسی درویشی نخل ابراهیمی است.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ابتدای این آئین با اشاره به سیره شهید درویشی به بیان خاطره ای ازمقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران کنگره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان پرداخت و اظهار داشت: در این دیدار قریب به ۴۸ کتاب و نرم افزار از شهدای هرمزگان و عنوان کتابی با موضوع خاطرات شهید درویشی تقدیم شد و حضرت آقا فرمودند شهید درویشی شهید عملیات خیبر هستند و این اشراف مقام معظم رهبری نسبت به شناخت شهید درویشی برایمان جالب بود.

سالاری با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری هر کدام از شهدا یک نماد هستند و باید این نمادها را بزرگ کنیم و برای جوان ها و نوجوان ها بازگو کنیم تا الگوی برای جامعه باشند، تصریح کرد: جزیره هرمز به نسبت جمعیت آن جوانانی را در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده که پرچمدار آنها شهید درویشی است.

همچنین سرگرد امیرارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ادامه این آئین با بیان اینکه شهیدان بهترین الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی و مصداق بارزی از خودگذشتگی و ایثار هستند،اظهارداشت: از جمله راه های آشناسازی آحاد مردم با فرهنگ ایثار  و شهادت نشر کتاب دفاع مقدس است.

وی  افزود: امیدواریم بتوانیم با چاپ این کتاب، گامی هرچند کوچک در جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان برداریم.

شهبازی تصریح کرد: جامعه کارگری کشور با تقدیم ۱۴هزار شهید، ده ها هزار جانباز و رزمنده نقش تاثیرگذاری در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده است.
   
رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: به برکت برگزاری کنگره ملی ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای جامعه کارگری، آثاری توسط نویسندگان تالیف گردید وکتاب این جزیره با تو نفس می کشد از جمله همین آثار است.

وی خاطرنشان کرد: امید است این همت وتلاش موجبات خشنودی حضرت حق و شهدای عزیز جامعه کارگری را فراهم آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha