• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400081208922
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل خبر داد:

پرونده‌های تعزیراتی 54 درصد افزایش یافته است

پرونده‌های تعزیراتی 54 درصد افزایش یافته است

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی مربوط به تخلفات صنفی در نیمه اول امسال 54 درصد افزایش یافته است.

رحیمی آذر 12 آبان در جلسه مشترک گشت و کنترل تیم‌های نظارتی در تعزیرات حکومتی اردبیل اظهار کرد: در نیمه اول امسال هفت هزار و 511 فقره پرونده تخلفاتی در شش ماهه سال جاری تشکیل شده در حالی که این میزان تشکیل پرونده در مدت مشابه سال قبل چهار هزار و 890 مورد بوده است.
وی رشد 54 درصدی را در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی یادآور شد و تصریح کرد: این پرونده‌ها در حوزه کالا، خدمات، بحث قاچاق و همچنین تخلفات بهداشتی تشکیل و به تعزیرات ارجاع داده شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در نقطه مقابل ما با افزایش نظارت‌ها و کنترل‌ها نیز روبه‌رو بودیم به طوری که امسال سه هزار و 475 مورد نظارت به ثبت رسیده که این میزان در شش ماهه سال قبل دو هزار و 360 مورد نظارت با همکاری گشت‌های مشترک و تعزیراتی بوده است.
رحیمی آذر افزود: در این حوزه نیز با 45 درصد افزایش عملکرد روبه‌رو هستیم که جا دارد از همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف‌، بهداشت و همچنین سپاه و بسیج در کنترل نظارت‌های بیشتر قدردانی کنیم.
وی در مورد کیفیت نان و عرضه مناسب آن در اردبیل خاطر نشان کرد: به رغم تشدید نظارت‌ها و افزایش بازرسی‌ها همچنان مشکلات در این حوزه وجود دارد ولی سعی بر این است تا تخلفات به حداقل برسد.
رحیمی آذر از تشکیل یک‌هزار و 300 پرونده در حوزه نانوایی و برخورد با نانوایان متخلف خبر داد و اضافه کرد: همچنان گشت‌های کنترلی و نظارت ما در این حوزه با حساسیت کارها را پیگیری می‌کنند.
وی از تشدید نظارت‌ها در جهت تأمین کالاهای اساسی مردم و جلوگیری از تخلفات به ویژه گران‌فروشی و قاچاق کالا خبر داد و بیان کرد: مجموعه همکاران ما سعی می‌کنند تا از طریق سامانه 135 گزارش‌های مردمی را دریافت و به سرعت به این گزارش‌ها رسیدگی کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: سعی بر این است تا شرایط مطلوبی را در ارائه خدمات به مردم شاهد باشیم و کوچکترین سهل‌انگاری در این زمینه با برخورد جدی و جرایم سنگین روبه‌رو شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha