• شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400071710796
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

استاندار اصفهان:

تقویت نیروی انتظامی به معنای تحکیم امنیت ملی است

تقویت نیروی انتظامی به معنای تحکیم امنیت ملی است

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان تقویت نیروی انتظامی را به معنای تحکیم امنیت ملی دانست و گفت: نیروی انتظامی استان نقش اساسی و بی بدیلی با همکاری سایر ارگان‌ها و نهادهای اجرایی و قضایی در تأمین امنیت ایفا کرده است.

عباس رضایی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا که صبح امروز (شنبه_۱۷مهرماه) برگزار شد، با بیان اینکه تأمین سلامت، آموزش و امنیت از وظایف اصلی دولت ها است که بر مبنای تعالیم اسلام و قوانین کشور شکل گرفته، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان اصفهان در هر سه بعد فعالیت کرده و عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت، فرمانده انتظامی استان در تمام جلسات ستاد مقابله با کرونا حاضر می شد و نیروی انتظامی استان در اجرای برنامه ها برای کنترل بیماری نقش موثری داشته است، گفت: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونای استان از همه کارکنان نیروی انتظامی قدردانی می‌کنم.

استاندار اصفهان به تأمین امنیت به عنوان یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی استان نقش اساسی و بی بدیلی با همکاری سایر ارگان‌ها و نهادهای اجرایی و قضایی در تأمین امنیت ایفا کرده است.

وی با اشاره به ماموریت های ۳۶ گانه نیروی انتظامی در ابعاد مختلف از جمله مبارزه با سوداگران مرگ، کلاهبرداران، برهم زدگان نظم و امینت و ... گفت: با زحمات، تلاش‌ها و هماهنگی خوب نیروی انتظامی با دیگر ارگان‌ها، افتخار بزرگی برای استان در جهت کاهش سرقت به ویژه سرقت های کلان کسب شده است. همچنین در مبارزه با کرونا، مبارزه یا شرکت های صوری، مبارزه با سارقان، مبارزه با قاچاقچیان، مبارزه با توهین کنندگان به دین و ... موفقیت های خوبی توسط نیروی انتظامی استان به دست آمده است.

رضایی امنیت را مترادف با در امان بودن، آرامش و آسودگی خیال دانست و گفت: استقرار امنیت در کشور را به دلیل زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی می دانم. امنیت نعمتی از جانب خداوند است که نیروی انتظامی به همراه سایر ارگان‌ها، حافظ نعمت الهی امنیت هستند. عامل اصلی ایجاد امنیت ایمان به خدا است که کارکنان نیروی انتظامی با ایثار و جانفشانی و تقدیم شهدای گرانقدر، ایمان خود را به خداوند متعال نشان می دهند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هوشمندی بهترین سلاح است، توجه به هوشمندسازی را اقدام موثری از سوی نیروی انتظامی استان دانست و خاطرنشان کرد: تقویت نیروی انتظامی به معنای تحکیم امنیت ملی است. از تلاش های تک تک کارکنان نیروی انتظامی در انجام رسالت خطیر خود دراستای تحکیم امنیت ملی قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha