• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403072115933
  • خبرنگار : 71460

خشم نارنجی‌ها از کارت قرمز داور

خشم نارنجی‌ها از کارت قرمز داور

ویرژیل فان‌دایک به تصمیم داور در اخراجش از زمین در دیدار با مجارستان اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، هلند در هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا مهمان مجارستان بود. این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ویرژیل فان‌دایک در بازی جمعه‌شب در ورزشگاه پوشکاش‌آره‌نای بوداپست دو کارت زرد ساده برابر مجارستان دریافت کرد که منجر به اخراجش از زمین بازی شد و به این ترتیب دیدار بعدی تیم ملی هلند برابر آلمان را از دست داد.

مدافع لیورپول در پایان بازی به ESPN گفت: دریافت کارت قرمز خیلی ناراحت‌کننده است و نباید اتفاق می‌افتاد. به‌ویژه در مورد کارت زرد اول خیلی عصبانی‌ام. می‌گویند کاپیتان تنها کسی است که می‌تواند با داور صحبت کند. من به سمت داور رفتم و رفتار خیلی خیلی محترمانه‌ای داشتم و اصلا حرکت یا کلام بدی به کار نبردم ولی داور کارت زرد داد. این اتفاق نباید رخ می‌داد.

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، نیز از مدافع تیمش دفاع و تاکید کرد کارت زرد او درست نبوده است. کومان درباره اخراج مدافع باسابقه تیمش گفت: اصلا کارت زرد اولی را که فان‌دایک گرفت درک نمی‌کنم. فکر می‌کنم همه در دنیای فوتبال می‌دانند که کاپیتان می‌تواند به داور اعتراض کند.

کومان تایید کرد که برای دیدار دوشنبه‌شب در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نای مونیخ برنامه‌های زیادی برای پرکردن جای خالی فان‌دایک خواهد داشت.

آلمان در حال حاضر با هفت امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه سوم لیگ ملت‌هاست. ژرمن‌ها جمعه‌شب توانستند بوسنی را دو بر یک شکست دهند. هلند دو امتیاز کمتر از آلمان دارد و تنها در صورت برتری در این دیدار می‌تواند به صدر جدول گروه C لیگ ملت‌های اروپا راه یابد.

سرمربی هلند در پایان گفت: خوشحالم که برابر مجارستان حتی با وجود یک بازیکن کمتر تسلیم نشدیم و گل تساوی را زدیم. بازیکنان مجارستان موقعیت‌های خطرناک زیادی ایجاد کردند ولی ما به‌خوبی دفاع کردیم. وقتی دَه‌نفره شدیم باز چیزی از استحکام دفاعی ما کم نشد و به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

دیدار رفت هلند و آلمان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha