• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403071814560
  • خبرنگار : 90047

انتقاد هادی رضایی از ذوب‌آهن: نام باشگاه را «فرهنگی - فوتبالی» بگذارید!

انتقاد هادی رضایی از ذوب‌آهن: نام باشگاه را «فرهنگی - فوتبالی» بگذارید!

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با انتقاد از باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: نام باشگاه را از فرهنگی ـ ورزشی به فرهنگی ـ فوتبالی تغییر دهید تا در حق کسی اجحاف نشود.

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری مسابقات والیبال نشسته جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی چین خبر داد و افزود: متاسفانه از کشورمان تیم مردان به دلیل عدم حمایت اسپانسرها شرکت نمی‌کند و تنها تیم بانوان سپاهان در این جام حضور خواهد داشت. برای من جالب است که قهرمان جهان و پارالمپیک و رنکینگ یک جهان هستیم اما هیچ باشگاهی حاضر به حمایت و سرمایه گذاری از تیم والیبال نشسته مردان نشد، در حالی که این همه از بیت‌المال هزینه می‌کنند.

او در ادامه گفت: ذوب آهن اصفهان هنوز پول بازیکنان والیبال نشسته مردان را که ۳ مرتبه قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شدند را پرداخت نکرده و با حذف تمام رشته‌ها، اعتبارات خود را صرف فوتبال کرده است. به اعتقاد من باید ذوب‌آهن نام باشگاه فرهنگی ورزشی را حذف کند و اسمش را باشگاه فرهنگی فوتبالی بگذارد. باشگاه فرهنگی ورزشی ابتدا باید به قول‌های خود عمل کند و پول ۲۰ بازیکن والیبال نشسته را که سال قبل با این تیم نایب قهرمان شدیم را پرداخت کند. نه تنها پول بازیکنان را پرداخت نکرده بلکه سهمیه آسیا را نیز سوزانده است. جام باشگاه‌های آسیا دوم آبان در چین برگزار می‌شود و اکثر کشورها با ۲ تا ۳ باشگاه در این جام شرکت می‌کنند در حالی که از کشور ما که قهرمان جهان است هیچ باشگاهی در جام باشگاه‌های آسیا حضور ندارد. حرف من با باشگاه ذوب آهن اصفهان است که اسم باشگاه خود را فرهنگی ورزشی گذاشته اما تمام سرمایه‌گذاری آن برای فوتبال است.

رضایی گفت: هنوز ۵۰ درصد پول بازیکنان والیبال نشسته را پرداخت نکرده و ۶ ماه است از این قضیه سپری می شود، پول آن ها به اندازه یک پنجم قرارداد یک بازیکن فوتبال نیست. اگر دوست ندارند در والیبال نشسته سرمایه گذاری کنند مشکلی نیست پول سال گذشته آن‌ها را پرداخت کنند و دیگر در این رشته تیمداری نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha