• چهارشنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400071409586
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

هدف شایعه سازان تخریب بواشه است/تیم فوتبال شهرداری بندرعباس منحل نشده است

هدف شایعه سازان تخریب بواشه است/تیم فوتبال شهرداری بندرعباس منحل نشده است

ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس به تشریح جزئیات نامه فرمانداری مبنی بر مشکل قانونی تیمداری حرفه ای شهرداری بندرعباس پرداخت.

اسماعیل بواشه در گفت و گو با ایسنا، با رد شایعات و تخریب های اخیر مبنی مخالفتش با تیمداری شهرداری بندرعباس در رشته فوتبال و ارسال نامه به فرمانداری برای فروپاشی این تیم ورزشی، افزود: بنده از همان ابتدای ورودم به شورای شهر با تیمداری شهرداری بندرعباس در رشته فوتبال موافق بوده و هستم.

وی با بیان اینکه گرچه همواره به نوع تیمداری و ساختار تشکیلاتی آن انتقاد داشته و دارم، اظهار کرد: همواره بر سر استفاده از نیروهای توانمند، کارآمد و قابل بومی در تیم شهرداری بندرعباس چه در رأس مدیریت چه کادرفنی و چه بازیکن اصرار داشته و دارم.

بواشه با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی و تخریب ها مبنی بر تلاشش برای انحلال تیم فوتبال شهرداری بندرعباس، خاطرنشان کرد: در ابتدا برخی از اعضای شورای شهر موضوع انتقال تیم های فوتبال و بسکتبال شهرداری بندرعباس به شرکت صنایع پشتیبان و فولاد هرمزگان را مطرح کردند که برای استفاده از نظرات کارشناسی و نگاه تخصصی به این موضوع، دستور کار جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس نیز به این موضوع اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال با توجه به اصرار اعضای کادرفنی تیم شهرداری بندرعباس مبنی بر واگذاری به شرکت صنایع پشتیبان نیز بدون مخالفت واگذار شد، تصریح کرد: اما در خصوص رشته فوتبال نیز بنده از ابتدا با این واگذاری مخالف بوده و خواستار تداوم تیمداری شهرداری بندرعباس بودم و خوشبختانه هر ۱۱ عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با قاطعیت با تداوم تیمداری شهرداری بندرعباس در رشته های فوتبال چمنی و ساحلی موافقت کردند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه با توجه به موافقت اعضا با واگذاری تیم بسکتبال و تداوم تیمداری رشته فوتبال و مصوب شدن آن در صحن علنی شورای اسلامی بندرعباس طبق قانون نامه این مصوبه به فرمانداری بندرعباس ارسال شد، عنوان کرد: طبق قانون تمامی مصوبات شورای اسلامی شهر بندرعباس باید به فرمانداری بندرعباس ارسال و کمیته تطبیق آن را با قوانین موجود انطباق دهد و سپس موافقت یا اصلاحیه مجدد آن را به شورای اسلامی شهر بندرعباس اعلام کند.

وی با بیان اینکه با توجه به قانون سال های گذشته مبنی بر عدم تیمداری حرفه ای شهرداری های کشور، فرمانداری بندرعباس این موضوع را اعلام کرد، اضافه کرد: شورای اسلامی شهر بندرعباس تمامی نامه های فرمانداری بندرعباس مبنی بر موافقت یا اصلاحیه مصوبات را به شهرداری بندرعباس اعلام می کند که نامه منتشر و پخش شده در فضای مجازی نیز بر همین منوال بوده است.

بواشه با رد اتهام تلاشش برای انحلال تیم فوتبال شهرداری بندرعباس و ارسال نامه به فرمانداری برای عملی شدن آن، عنوان کرد: بنده خود فوتبالی بوده و دغدغه رشد فوتبال در استان هرمزگان را دنبال می کنم و همواره با تیمداری شهرداری بندرعباس موافق بوده ام گرچه نیازبه اصلاح ساختاری دارد و این شایعات اخیر در فضای مجازی، جز تخریب و تهمت در جهت اهداف شخصی برخی افراد موضوع دیگری نبوده و نیست.

وی در پایان با بیان اینکه به دنبال راهکاری برای برطرف شدن مشکل پیش آمده هستیم، خاطرنشان کرد: تیم شهرداری بندرعباس به هیچ وجه منحل نشده و بزودی تمرینات خود را آغاز کرده و امیدواریم با حمایت هواداران فصل موفقی را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha