• یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400061409909
  • منبع : نمایندگی قزوین

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

اساس کار بسیج خدمت به محرومان است

اساس کار بسیج خدمت به محرومان است

ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب خدمت به مردم است گفت: اساس کار بسیج خدمت به محرومان است و این روحیه در کمیته امداد نیز دیده می‌شود.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی شب گذشته ۱۳ شهریور در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی انقلاب خدمت به مردم است و اساس کار بسیج نیز خدمت به محرومان و نیازمندان است و ما می‌توانیم این روحیه را در ابعاد مختلف در کمیته امداد ببینیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: روحیه بسیجی نیز این راه را از ائمه اطهار (ع) الگو گرفته است چراکه ائمه اطهار در سیره علمی و عملی خود انفاق و دستگیری از دیگران را با جدیت پیگیری کرده‌اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، وی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه وقتی پیکر مطهر حضرت اباعبدا… الحسین (ع) را می‌خواستند به خاک بسپارند، در میان زخم‌های ایشان، یک زخم کهنه بود، امام سجاد (ع) در این خصوص فرمودند این زخم مربوط به حمل شبانه آذوقه برای محرومان است.

رفیعی آتانی افزود: امروز شما در کمیته امداد امام خمینی (ره) در همان مسیر خدمت به محرومان گام برمی‌دارید بنابراین باید قدر و منزلت این گام‌ها و همه کارهایی که برای خدمت به محرومان انجام می‌دهید بدانید.

وی تصریح کرد: در هیچ جایی نیامده که دست خود را برای کاری ببوسیم و یا بر خود ببالیم ولی برای کمک به نیازمندان، روایت داریم، دستی که به نیازمند کمک می‌کند را ببوسید که این دست را خداوند نیز گرامی می‌دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به فرهنگ نیکوکاری در جامعه، اظهار کرد: خداوند سبحان را شاکریم که در جامعه روحیه انفاق و نیکوکاری وجود دارد البته این روحیه با ندای رهبر معظم انقلاب برای مواسات و کمک‌های مؤمنانه، در جامعه موجی از نیکوکاری آفرید.

وی یادآورشد: سپاه و سپاهیان را در کنار خود بدانید، ما را به‌عنوان سربازان این مسیر که همان مسیر اهل‌بیت (ع) است بدانید ازاین‌رو در این عرصه آماده هرگونه همکاری هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha