• پنجشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400061108268
  • خبرنگار : 30105

انتقاد فرماندار زابل از کم‌کاری مدیران در حوزه سیستان/کمبود گاز در تابستان غیرقابل پذیرش است

انتقاد فرماندار زابل از کم‌کاری مدیران در حوزه سیستان/کمبود گاز در تابستان غیرقابل پذیرش است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل گفت: در حوزه سیستان در تابستان نباید مشکل گاز داشته باشیم، سر حقوق مردم با مدیران فشل شده که اهل کار نیستند معامله نمی‌کنیم، بیشترین مشکلات و قطعی برق، آب، گاز و مخابرات را داریم بر اساس چه شاخص‌هایی مدیران این ادارات، مدیران برتر اعلام شدند.

ارجمندی در سمینار فرمانداران و بخشداران سیستان و بلوچستان به نیابت از فرمانداران حوزه سیستان با تاکید بر بازگشایی مدارس و حضوری بودن آموزش به ویژه در نقاط روستایی و عشایری که تعداد دانش آموزان کمتر است، اظهار کرد: مجازی بودن مدارس و نبود زیرساخت لازم مجازی و گوشی همراه هوشمند در دسترس خانواده ها و دانش آموزان به ترک تحصیل آنان دامن زده است.

وی افزود: هنوز نتوانستیم بعد از این همه گزارش و واکاوی در گاز مایع به آرامش برسیم و مشکلات مردم را برطرف کنیم، در دو هفته اخیر که سهمیه گاز از اصفهان به بندرعباس منتقل شده با مشکل مواجه هستیم و رانندگان خودروهای کشنده نیز مشکل دارند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بحران گاز داریم، مدیران کلی که گزارش بهبود اوضاع را می‌دهند، اول مخازن را ببینند بعد گزارش دهند، اگر در زمینه گاز در منطقه سیستان به مشکل بخوریم، با مدیران مربوطه تعارف نداریم، قرار نیست تبعات کم کاری مدیران را فرمانداران بدهند و برای هر موضوعی که مدیرکل کار خود را درست انجام ندهد اعتراض و تجمع درب فرمانداری ها انجام شود، یکبار برای همیشه مدیران کل نقششان را به درستی ایفا کنند تا فرمانداران بتوانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی ادامه داد: در حوزه سیستان در تابستان نباید مشکل گاز داشته باشیم، سر حقوق مردم با مدیران فشل شده که اهل کار نیستند معامله نمی کنیم و برای احقاق حقوق مردم در حوزه سیستان از ظرفیت رسانه های محلی و ملی استفاده خواهیم کرد. چرا که درست نیست در انجام وظایف محوله کوتاهی کرده و بعد ادعا کنیم اهل اقدام و عمل جهادی هستیم!

در سیستان حوزه آب، برق و مخابرات و گاز بیشترین مشکلات را داریم

وی با انتقاد از نحوه انتخاب مدیران برتر در هفته دولت اظهار کرد: ما در سیستان حوزه آب، برق و مخابرات و گاز بیشترین مشکلات را داریم بعد مدیران این دستگاه‌ها و ادارات، مدیران برتر اعلام می شوند بر اساس کدام شاخص؟ حداقل انتظار می رود از فرمانداران بپرسید چه امتیاز و نمره ای به عملکرد این مدیر می‌دهید.

ارجمندی ادامه داد: بیشترین مشکلات و قطعی برق و آب را داریم بعد مدیران آب و برق می شوند مدیران برتر!  با افراد مشکل نداریم با ارزیابی ها و شاخصه ها مشکل داریم مدیری که به سبب میزان کم کاری افکار عمومی بر علیه آن هستند چطور برتر می شود.

در این جلسه سایر فرمانداران نیز به تشریح مشکلات شهرستان خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha