• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۸:۴۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400060302563
  • خبرنگار : 50291

فرماندار قرچک:

مسئولان قرچک برای خدمتگزاری بهتر به مردم عزم و اراده خود را تقویت کنند

مسئولان قرچک برای خدمتگزاری بهتر به مردم عزم و اراده خود را تقویت کنند

ایسنا/تهران فرماندار قرچک از مسئولان شهرستان خواست با تقویت روحیه خدمتگزاری صادقانه با تأسی از منش خدمت بی‌ادعای شهدای دولت، عزم و اراده خود را برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شایسته این منطقه مضاعف کنند.

بهمن خطیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص هفته دولت بیان کرد: هفته اول شهریورماه، مصادف با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که بخشی از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را یادآوری می‌کند.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی است تا مسئولان با روحیه بهتر به طور جدی پیگیر تحقق مطالبات مردم باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: از تلاش تمام مدیرانی که صادقانه برای رفع مشکلات مردم در تلاش هستند، صمیمانه تقدیر می‌کنم و امیدواریم با عنایات خداوند متعال در دولت جدید با وحدت بین مردم و مسئولان، زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در حیطه‌های مختلف فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا هم صداقت و مجاهدت در خدمت را ویژگی‌های اصلی شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و از مسئولان خواست منش خود را به سیره این شهدای گرانقدر نزدیک کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، بهترین روش در تبلیغ دین و پیام‌رسانی حقیقت را به منصه ظهور و بروز رساندند.

امام جمعه قرچک افزود: مسئولان باید از زندگی ائمه اطهار (ع) و شهدای انقلاب درس بگیرند و شاخصه‌های مهم خدمتگزاری را در خود تقویت کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: ایمان، توکل بر خدا، اخلاص، صداقت، مجاهدت در خدمت و ولایی بودن امتیازات اصلی شهیدان رجایی و باهنر بوده است که امیدواریم خداوند به همه ما توفیق بدهد راه این شهیدان را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha