• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400052014708
  • خبرنگار : 50225

معاون عمرانی استانداری خوزستان خبر داد

اختصاص ۱۸۵ میلیون تومان وام به واحدهای احداثی بندر امام

اختصاص ۱۸۵ میلیون تومان وام به واحدهای احداثی بندر امام

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی مناطق آبگرفته در شهر بندر امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

فاضل عبیات در نشست قرارگاه بازسازی مسکن خوزستان که امروز (۲۰ مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز روند بازسازی و نوسازی مناطقی از شهر بندر امام در ماهشهر که بر اثر آبگرفتگی آذرماه سال ۹۹ دچار خسارت شده بودند، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حدود ۵ هزار واحد مسکونی احداثی مطابق مصوبه هیات دولت برای بندر امام در نظر گرفته شده است و این یک ظرفیت بسیار خوب است تا مناطق پیرامونی این شهر نیز بازسازی و متحول شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: حدود ۲ هزار واحد تعمیراتی نیز در شهر بندر امام در نظر گرفته شده است که روند بازسازی و نوسازی این واحدها نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بانک‌های استان خوزستان مشکلاتی در واگذاری وام برای واحدهای تعمیراتی داشتند که تصمیماتی جهت حل این مشکلات اتخاذ شده است. با توجه به قیمت بالای مصالح و میلگرد نیز قرار است اقداماتی در تامین مصالح برای کمک به واحدهای احداثی انجام شود.

عبیات با اشاره به آبگرفتگی سال گذشته در بندر امام گفت: این شهر نیاز به توجه بیشتر دارد و امیدواریم با اقداماتی که بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و شهرداری در این شهر انجام می‌دهند، شاهد بهبود وضعیت زندگی مردم در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار بندر امام باشیم.

وی گفت: برای هر واحد احداثی حدود ۱۸۵ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که به کمک برخی نهادهای غیردولتی به مردم پرداخت می‌شود و به نظر می‌آید که مبلغ مناسبی برای احداث واحد مسکونی است. پیگیری‌های لازم برای افزایش این مبلغ از منابع مختلف نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha