• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400051208652
  • خبرنگار : 50291

فرماندار قرچک:

افزایش تخت‌های بیمارستانی و احداث پایگاه‌های فوریت پزشکی قرچک با جدیت در دست پیگیری است

افزایش تخت‌های بیمارستانی و احداث پایگاه‌های فوریت پزشکی قرچک با جدیت در دست پیگیری است

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: با توجه به کاستی‌های حوزه بهداشت و درمان و عدم پاسخگویی امکانات موجود به نیازها و مطالبات بحق مردمی، افزایش تخت‌های بیمارستان برکت شهید ستاری و احداث دو پایگاه فوریت‌های پزشکی با جدیت در دست بررسی بوده و ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه در امر تخصیص اعتبارات تسریع دهد.

به گزارش ایسنا، بهمن خطیبی عصر سه شنبه ۱۲ مرداد در دومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قرچک در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: با توجه به جمعیت رو به افزایش قرچک به دلیل ویژگی مهاجرپذیری و تمایل به اسکان در این شهرستان نزدیک به پایتخت، ضرورت دارد بطور کامل یا بخش بیشتری از اعتبارات پیش‌بینی شده تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: قرچک در حوزه کمبود زیرساخت‌ها مشکلات عدیده‌ای دارد که برخی از آنها در صورت عدم رفع معضلات، آینده شهرستان را دچار چالش‌هایی خواهد کرد.

فرماندار شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: با توجه به استقرار صنایع مختلف در شهرک صنعتی قرچک و انعقاد قراردادها، تأمین ۶۰ مگاوات برق باید صورت گیرد.

نماینده عالی در قرچک بیان کرد: برای ایجاد پست ۶۳ برق شهرک صنعتی نیز، سازمان برنامه و بودجه و برق منطقه‌ای باید سهم اعتباری مربوطه را هرچه سریعتر تخصیص دهند.

خطیبی اظهار کرد: زمین احداث سایت اداری شهرستان درنظر گرفته شده و مطالعات آن صورت پذیرفته که با تخصیص اعتبارات لازم، این امکان ضروری در شهرستان باید هرچه سریعتر محقق شود چراکه ادارات فضای اداری مناسب نداشته و بعضاً استیجاری بوده و علاوه بر این، نیازمند تجهیزات برای ارائه خدمات بهتر هستند.

وی ادامه داد: فاضلاب به یکی از معضلات جدی شهرستان تبدیل شده، علیرغم اینکه پروژه‌ خوبی برای جمع‌آوری فاضلاب وجود دارد و اکنون نیمه تمام است.

این مقام مسئول بیان کرد: از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب، ۱۱۰ کیلومتر آن انجام و اکنون بلاتکلیف بوده و پیمانکاران نیز به دلیل عدم ثبات قیمت‌ها و عدم ثبات شرایط پیمان‌ها در کشور، از تکمیل این پروژه استقبالی ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha