• پنجشنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400043122174
  • خبرنگار : 30450

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور خبر داد

استقرار بالگرد هلال احمر تا دو هفته آینده در کهگیلویه و بویراحمد

استقرار بالگرد هلال احمر تا دو هفته آینده در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور گفت: استقرار بالگرد حداکثر تا دوهفته آینده در استان کهگیلویه و بویراحمد عملی می شود و در این خصوص نیز هماهنگی های لازم انجام گرفته است.

"کریم همتی" در این دیدار از تخصیص و ارسال امکانات و تجهیزات بیشتر براساس نیاز و مطالباتی که از سوی استاندار کهگیلویه و بیراحمد در این دیدار بیان شد، موافقت کرد.
وی باتوجه به اینکه با درخواست استاندار نسبت به استقرار پایگاه دائمی بالگردی در استان که موافقت مقامات مسئول راهم اخذنموده تصریح کرد: استقرار بالگرد حداکثر تا دوهفته آینده در استان عملی می شود و در این خصوص نیز هماهنگی های لازم انجام گرفته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور از اقدامات استان برای احداث آشیانه بالگردی در استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

"حسین کلانتری" استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از توجه ویژه جمعیت هلال احمر کشور به استان بیان کرد: جمعیت هلال احمر در همه حوادث و اتفاقات پیشگام است و باید از آنان تقدیر کرد.

وی مشارکت نیروهای جمعیت هلال احمر در اطفای حریق جنگل ها و مهار آتش سوزی ها و کمک به سیل زدگان در سیل اخیر استان که به برخی از مناطق از جمله باغات و مناطق روستایی و عشایری را دچار آسیب و خسارت کرد قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر از جمله نخستین نیروهایی هستند که در مواقع اضطراری و بحران در هر منطقه ای حاضر می شوند و این نیروها در حوادث کمک های موثر وارزشمندی داشت.
به گزارش ایسنا، در این دیدار علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت تجهیزات و امکانات امدادی در استان،  ابتدا روند همکاری های جمعیت هلال احمر درخصوص زلزله سی سخت اعم از امدادرسانی، اسکان موقت، برپایی چادرهای امدادی و دیگر کمک ها در شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha