• شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400041913251
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معرفی بهترین کتابخوان‌های الکترونیکی ۲۰۲۱

معرفی بهترین کتابخوان‌های الکترونیکی ۲۰۲۱

ایسنا/اصفهان اگرچه هنوز در دست گرفتن و خواندن یک کتاب متنی چاپ شده، تجربه کاربری و لذت منحصربه‌فرد خود را دارد، اما دیگر وقت آن رسیده کتابخوان‌های الکترونیکی را هم امتحان کنیم.

کتابخوان الکترونیک نوعی وسیلهٔ الکترونیکی قابل حمل است که برای خواندن کتاب‌ها و نشریات الکترونیکی طراحی شده‌است. مهمترین مزیت کتابخوان‌های الکترونیکی خوانا بودن صفحه نمایش‌ است، وضوح نمایشگر این دستگاه‌ها بالاست و این ویژگی از خستگی چشم‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین صفحه‌نمایش کتاب‌خوان‌های الکترونیک برای نشان دادن اطلاعات، از فناوری خاصی به نام جوهر الکترونیک (E-Ink) بهره می‌گیرد. این فناوری، تصویری مشابه کاغذ ایجاد می‌کند که فاقد نور و هر نوع تشعشع مضر است؛ بنابراین مطالعه این کتابخوان‌ها کاملاً شبیه خواندن کتاب‌های کاغذی و بی‌ضرر است.

طراحی ایبوک‌ریدر طوری است که باعث می‌شود قابلیت‌های جابجایی (قابل حمل بودن)، خواندن (به ویژه زیر نور خورشید) و طول عمر باتری بهینه شود. یک کتابخوان الکترونیکی بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند، قادر است محتوای دیجیتالی‌ای را نگهداری کند که معادل صدها کتاب چاپی می‌شد.

بهترین کتابخوان های الکترونیکی موجود در بازار در سال ۲۰۲۱:

Kindle Paperwhite، بهترین کتابخوان الکترونیکی که همه جا در دسترس است

اگر به دنبال جدیدترین کتاب خوان الکترونیکی هستید، Kindle Paperwhite یک گزینه مناسب است. این ابزار ۱۰ درصد نازک تر و سبک تر از نسخه قبلی است. طراحی آن با یک ماده نرم، به جای پلاستیک سخت است و کاملاً ضدآب است و مانند Kindle Oasis به گفته آمازون در برابر خرد شدن و خراش مقاوم است.

دارای بلوتوث داخلی است و می‌توانید کتاب‌های صوتی Amazon Audible را بارگیری کرده و با هدفون بی سیم گوش دهید. در حالی که Kindle Paperwhite ضد آب با قیمت ۱۳۰ دلار در دسترس است، اما تا ۹۰ دلار (حتی گاهی اوقات ۸۵ دلار) هم تخفیف می یابد.

Kindle Oasis، برترین کتابخوان

خواننده الکترونیکی برتر آمازون در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و اکنون به روزرسانی شده است. این دستگاه خواننده الکترونیکی با Kindle Oasis قبلی یکسان است، به جز یک تفاوت اساسی که دارای یک نور جدید یکپارچه قابل تنظیم برای رنگ است که به شما این امکان می دهد میزان رنگ را از سرد به گرم تنظیم کنید و بسته به اینکه روز یا شب می خواهید از آن استفاده کنید، تغییرات را اعمال کرده و مانع خستگی چشم می شود. همچنین می توانید گرمای صفحه را طوری تنظیم کنید که با طلوع و غروب خورشید به طور خودکار به روز شود.

Oasis با قیمت ۲۵۰ دلار برای یک کتابخوان الکترونیکی گران است، اما اگر به دنبال کیفیت برتر هستید، بد نیست برای آن هزینه ای بپردازید.

Amazon Kindle ۲۰۱۹، کتابخوان الکترونیکی مقرون به صرفه

این کتابخوان الکترونیکی دارای صفحه ای خودنور و طراحی به روز شده است که حتی با قیمت ۶۰ دلار هم به فروش می رسد. اگرچه ترجیح می دهیم Amazon Kindle Paperwhite که دارای صفحه نمایش با وضوح بالا است (متن و تصاویر کمی واضح تر به نظر می رسند)، ضد آب است و دارای یک طرح روشنایی کمی بهتر است را استفاده کنیم، اما اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای یک کتابخوان الکترونیکی هزینه کنید، این نمونه گزینه خوبی است.

Kobo Libra H۲۰، بهترین خواننده الکترونیکی غیر آمازون

این کتابخوان از ۱۴ قالب فایل و کتاب الکترونیکی پشتیبانی می کنند. به عبارت دیگر، اگر کتاب‌های الکترونیکی خود یا سایر اسناد دیجیتالی را از هر مکان دیگری غیر از آمازون دریافت کنید، این دستگاه احتمالاً آنها را می خواند.

Kobo Libra H۲۰ که با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می رسد، در وسط خط قرار گرفته و همانطور که ​​از نامش پیداست، کاملا ضد آب است و نمایشگر ۷ اینچی HD (وضوح ۱،۶۸۰x۱،۲۶۴ پیکسل) با جوهرE Ink، نور داخلی و بدون تبلیغات از جمله مزایای آن است.

می توانید از Kobo Libra در حالت عمودی یا افقی استفاده کنید.

منبع: cnet

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha