• دوشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400041410111
  • خبرنگار : 50291

فرماندار قرچک:

تخصیص اعتبارات ویژه توسعه شهری و روستایی از اقدامات مثبت دولت بود

تخصیص اعتبارات ویژه توسعه شهری و روستایی از اقدامات مثبت دولت بود

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: شهرداری و دهیاری‌های قرچک طی سال‌های اخیر خدمات قابل توجهی به مردم ارائه دادند ، بطوری که پیشرفت‌های به دست آمده در قرچک قابل مقایسه با هیچ دورانی نبوده است.

به گزارش ایسنا، بهمن خطیبی عصر دوشنبه ۱۴ تیر ماه در نشست هم‌ اندیشی با شهردار و دهیاران شهرستان قرچک طی سخنانی بیان کرد: در حوزه روستایی علیرغم تمام پیگیری‌ها به دلیل وجود قوانین دست و پاگیر و آیین‌نامه‌های مختلف ، الحاق به بافت روستایی برای افزایش سرانه‌های عمومی اتفاق نیافتد ، اما با اقدامات صورت گرفته روستاهای ما در حوزه بهداشتی و درمانی، فضای سبز، امکانات فرهنگی و تفریحی منتفع شدند.

وی ادامه داد: قرچک شهرستانی مهاجرپذیر ، پرتراکم و به لحاظ اقتصادی کم درآمد است ، اما مسئولان استانی و ملی در سفرها و بازدیدهای خود اذعان دارند اقدامات خوبی برای آبادانی و رفاه شهروندان صورت گرفته که نتیجه تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات خدمات‌رسان نظیر شهرداری و دهیاری‌ها است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اظهار کرد: روستاهای قرچک با شهر حریم مشترک دارند، از این‌رو با استمرار تعاملی که بین مجموعه مدیریت شهری با بخشداری و دهیاری‌ها وجود دارد ، امیدواریم شاهد پیشرفت همه‌جانبه شهرستان باشیم.

خطیبی عنوان کرد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به شدت با مشکلات اعتباری مواجه بودیم اما از محل ارزش افزوده اعتبارات خوبی به شهر و روستاها اختصاص یافت که در نوع خود بی‌نظیر است.

فرماندار قرچک افزود: در هفته دولت هم شهرداری و هم دهیاری‌ها پروژه‌هایی برای افتتاح و بهره‌برداری دارند که کام مردم را به خدمات نظام و انقلاب شیرین‌تر خواهد کرد.

این مقام مسئول گفت: انتظار داریم دهیاری‌ها در بحث ارتقای سرانه‌های فرهنگی و بهداشتی بیش از پیش فعال بوده و خدمات بهتری ارائه دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha