• جمعه / ۱۱ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400041107493
  • خبرنگار : 50310

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است

شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: در حقیقت شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است که همه کسانی که بر سر کار می‌آیند باید خودشان را وقف خدمت مردم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا کشور با بیان اینکه کار مرزبانی ادامه راه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: زاگرس‌نشینان و فرزندان لرستانی در هر کجا حضور داشته به‌عنوان افراد متدین، انقلابی، شجاع و دلاور شناخته می‌شوند و همه ما موظف هستیم این پیشینه را حفظ کنیم.

وی افزود: قرن چهاردهم را در شرایطی شروع کردیم که مملکت ما در دست انگلیس و آمریکا و با استبداد و استمرار همراه بود و یکی از ماموریت‌های رضا خان این بود که عشایر، طوایف و سادات لرستان را تبعید کرد ولی قرن پانزدهم را با انتخابات که همان مردم سالاری دینی بود شروع کردیم.

شاهرخی عنوان کرد: آگاهی و بصیرت بخشی نیروهای مرزبانی و همچنین تشکیل و تحول ساختاری نشان دهنده هوشمندی مقام معظم رهبری و فرماندهان ستاد مشترک است زیرا به‌روزرسانی مرزبانی‌ها بسیار اقدام مهم و خوبی است.  

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: اینکه دشمن قبل از اینکه وارد مرزها شود توسط نیروهای مرزبانی‌ها متوقف می‌شوند نشان دهنده ایمان بالا، معرفت افزایی، محبت و اطاعت است که در مأموریت یگان‌های رزمی الزامی است.  

وی ادامه داد: حفظ اقتدار نظام اسلامی با وجود مرزهای خشکی و آبی فراوان و داشتن ۱۵ کشور همسایه باعث متحیر شدن دیگران شده که مجموعه نظام اسلامی چگونه در میان این همه بلایا و حوادث توانسته خود را حفظ کند.

شاهرخی عنوان کرد: دشمنان سردرگم شکل ساختار نیروهای نظامی ایران هستند و برایشان سؤال است که چگونه ارتش، سپاه و سایر نیروهای نظامی می‌توانند بدون هیچ تنشی در کنار هم همچون پیکره یک انسان عمل کرده و با هم هماهنگ هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه لرستان در طول ۴۰ سال اخیر دچار مشکلات و آسیب‌هایی شده و ما در گام دوم انقلاب اسلامی باید دقت کنیم که چنین آسیب‌هایی تکرار نشود، تصریح کرد: در حقیقت شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است که همه کسانی که بر سر کار می‌آیند باید خودشان را وقف خدمت مردم کنند و به دنبال نفع خودشان نباشند، زیرا فرصت آزمون و خطا  دیگر نداریم و وقف به خدمت به این معناست که دیگر خود نفعی نبرده بلکه مردم باید ببرند.

وی بیان کرد: غیر قابل قبول است که در لرستان بیش از ۴۰ منطقه حاشیه‌نشین وجود دارد که محلی برای خرید و فروش سلاح و مواد مخدر باشد و فقر و تنگدستی بیداد کند و یا اینکه  از ۵۰۰ هزار خانواده لرستانی ۱۰۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد باشند.

شاهرخی با بیان اینکه امنیت مردم قابل خدشه نیست، اظهار کرد: نیروی انتظامی باید با اقتدار اعمال قانون کند زیرا نمی‌شود با امنیت مردم سست برخورد کرد البته دولت نیز باید اعتبارات لازم را در اختیار نیروی انتظامی و مرزبانان قرار بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha