• دوشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400031712312
  • خبرنگار : 71647

در بازه زمانی ۴۸ ساعته

محتوای انتخاباتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر رصد می شود

محتوای انتخاباتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر رصد می شود

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) همزمان با آغاز تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، طی گزارش‌های دوره‌ای، محتوای منتشرشده در این سرویس‌ها را بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا، در هر شماره از این مجموعه گزارش‌ها محتوای انتخاباتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر فعال در عرصه انتخابات در بازه زمانی ۴۸ ساعته بازبینی و تحلیل می‌شود.
زمان اختصاص داده‌شده به انتخابات، عمده‌ترین محورهای موضوعات و سوژه‌های مطرح‌شده در ویدئوهای منتشره درباره انتخابات، کمیت و کیفیت تبلیغات هر کدام از هفت کاندیداها، سهم هر کدام از کاندیداهای حاضر در میدان رقابت و تبلیغات از محتوای منتشرشده و... از جمله محورهایی است که در این گزارش‌ها به آنها پرداخته شده است.

تاکنون هفت گزارش از این مجموعه در سایت ساترا (www.satra.ir) منتشر شده و تا پایان زمان رسمی تبلیغات کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha