• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۲۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400031208847
  • خبرنگار : 50441

سرمربی فجرسپاسی شیراز :

تاکتیکهای چوکا را می شناختیم

تاکتیکهای چوکا را می شناختیم

ایسنا/فارس سرمربی تیم فجرشهید سپاسی شیراز تاکید کرد که تیمش با تاکتیکهای تیم چوکا آشنا بود و طبق یک برنامه از پیش تعیین شده، نیمه نخست را به کنترل بازی پرداخت و در نیمه دوم با تغییر در شیوه بازی، به سه امتیاز مهم دست یافته است.

دیدار تیم های فجرسپاسی و چوکای تالش از هفته بیست و هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر روز سه شنبه یازدهم خردادماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد و نماینده شیراز با گل های دقیقه ۵۵ محمد کاظمی و ۹۴ دانیال کردستانی، میهمان شمالی خود را شکست داد.

فجر در نیمه اول این دیدار نمایش خوبی از خود ارائه نداد و نتوانست برتری خود را بر حریف دیکته کند.

سرمربی این تیم در گفت و گو با ایسنا، این نکته را یک امر عمدی و هدفمند خواند و گفت: ما آگاه بودیم که حریفمان بازی مستقیم انجام می دهد و روی پرتاب های اوت، کرنرها و ضدحملات برنامه ریزی کرده است.  اما بچه های ما اجازه هیچ یک از این کارها را به حریف ندادند.

علی اصغر کلانتری افزود:  تیم چوکا شیوه یارگیری فشرده را در دستور کار قرار داده بود و ما می دانستیم نمی تواند چنین بازی پرفشاری را تا پایان حفظ کند. بنابراین در نیمه اول به حفظ و کنترل بازی پرداختیم و در نیمه دوم با کمک خدا و تلاش بی وقفه بچه ها، به گل های پیروزی دست پیدا کنیم. امیدواریم این روند را در ادامه رقابت ها تداوم ببخشیم.

وی در خصوص نحوه قضاوت داوران که در طول بازی بدون مشکل به نظر می رسید و با اعتراض خاصی از سوی دو تیم مواجه نشد، نظر متفاوتی دارد و می گوید : داوری مشکلات زیادی داشت. تیم داوری در اعلام خطاهای میانه میدان و کناره های زمین، اشتباهات زیادی داشت و چند بار هم باید به خطاهای خطرناک حریف، کارت نشان می داد که این کار را نکرد.

کلانتری ضمن اشاره به بهتر شدن کیفیت زمین چمن ورزشگاه پارس نسبت به هفته های قبل، در خصوص پخش نشدن دیدار این تیم نیز ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد که بازی مان پخش نشد. خود ما هم در آخرین دقایق قبل از شروع مسابقه متوجه شدیم بازی پخش نمی شود و از این بابت متاسفیم.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی با این پیروزی ۴۳ امتیازی شد و موقتا به رتبه سوم جدول صعود کرد. از دیدارهای هفته بیست و هفتم، چهار مسابقه دیگر باقی مانده و تیم های مدعی مانند مس کرمان، خیبر خرم آباد و استقلال خوزستان، عصر چهارشنبه دوازدهم خردادماه به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha