• جمعه / ۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400030705123
  • خبرنگار : 50093

فتاحی: بخشی از درآمد بیمه‌های ورزشی به هیات‌ها بازگردد

فتاحی: بخشی از درآمد بیمه‌های ورزشی به هیات‌ها بازگردد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اگر درصدی از درآمد حاصله بابت بیمه‌های ورزشی، برای هیات‌ها تعریف شود، شاهد رشد چشمگیری در افزایش درآمد فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات‌های ورزشی خواهیم‌بود.

فرزاد فتاحی در مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی که در اداره کل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا در سال گذشته فعالیت‌های ورزشی بسیاری تعطیل شد و آمار ورزشکاران سازمان یافته به شدت کاهش پیدا کرد، اما فعالیت‌های هیات پزشکی ورزشی در نظارت بر اماکن ورزشی و پیگیری امور آنان باعث شد کمترین دغدغه را در این حوزه داشته باشیم.

وی افزود: در پی شیوع کرونا خسارات جبران‌ناپذیری به باشگاه‌های دولتی و خصوصی وارد شد. کرونا نشان داد که باید آماده باشیم و راهکارهای همیشه در دسترسی داشته باشیم. با تعطیلی اماکن ورزشی مردم به ورزش در خانه رجوع کردند و درآمد هیات‌های ورزشی نیز کاهش یافت. هیات‌های ورزشی باید به سمت راهکارهای کسب درآمد ثابت حرکت کنند تا در چنین مواقعی روی پای خود بایستند.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم بخشی از درآمد بیمه‌های ورزشی به هیات‌های ورزشی بازگردد. اگر درصدی برای هیات‌های ورزشی تعریف کنند، رشد چشمگیری در افزایش درآمد فدراسیون پزشکی ورزشی و سایر هیات‌های ورزشی شاهد خواهیم بود. با نقش‌آفرینی روسای هیات‌ها و افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته، درآمدها نیز افزایش پیدا می‌کند و هدف اصلی وزارت ورزش برای تحت پوشش قرار گرفتن تمامی ورزشکاران در بیمه‌های ورزشی محقق خواهدشد.

فتاحی یادآور شد: با توجه به گزارش‌های مالی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی پیشنهاد دارم این هیات در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند. بخشی از هزینه‌هایی که قابلیت انتقال به سال‌ جدید دارد، در سایر بخش‌ها استفاده شود. هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی در بازرسی‌های صورت گرفته در ایام کرونا نقش پررنگی ایفا کرده و ارتباط خوبی میان آنان با اداره کل ورزش‌وجوانان و فدراسیون صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha