• پنجشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۲:۲۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400030604457
  • خبرنگار : 71012

چند شبکه رادیویی درگیر تبلیغ نامزدها می شوند؟

چند شبکه رادیویی درگیر تبلیغ نامزدها می شوند؟

در جریان فرصت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در صداوسیما، پنج شبکه رادیویی وارد عمل می شوند.

به گزارش ایسنا، مراسم قرعه کشی برنامه های رادیو و تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی، شامگاه چهارشنبه (پنجم خرداد ماه) با حضور نمایندگان صداوسیما، دادستان کل کشور و نمایندگان نامزدها در صداوسیما برگزار شد و بر این اساس از پنج شبکه رادیویی برای پخش تبلیغات نام برده شد.

این مراسم از رادیو انتخابات و رادیو ایران به صورت زنده روی آنتن رفت، و در جریان آن اعلام کردند که شبکه های فرهنگ، اقتصاد، پیام، ایران و جوان، تولید و پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدها را عهده دار می شوند.

پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدها در رادیو همانند تلویزیون از جمعه، هفتم خرداد ماه آغاز می شود و نخستین برنامه ها به رادیو فرهنگ (با عنوان فرهنگ و انتخاب) اختصاص دارد. رادیو اقتصاد هم پخش برنامه های انتخاباتی ویژه تبلیغ نامزدها را از همان روز جمعه آغاز می کند.

پخش جریان صحبت های نامزدها در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما و همچنین پوشش کامل مناظره های تلویزیونی به رادیو ایران سپرده شده است. این شبکه همچنین تولید و پخش برنامه ای با عنوان شمارش معکوس را در دستور کار دارد.

سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخاباتی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha