• یکشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400030201065
  • خبرنگار : 50184

پدیده غرب؛ یک قدم تا تحقق آرزوی چندین ساله

سرمربی تیم: با مشقت زیادی به اینجا رسیدیم

سرمربی تیم: با مشقت زیادی به اینجا رسیدیم

ایسنا/کرمانشاه تیم فوتبال پدیده غرب کرمانشاه با صعود به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور، تنها یک قدم تا تحقق آرزوی دیرینه فوتبال دوستان کرمانشاه فاصله دارد.

عبدالرضا عظیمی سرمربی تیم فوتبال پدیده غرب کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صعود تمیش به جمع چهار تیم نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان، اظهار کرد: با مشکلات زیادی به این مرحله از رقابت های لیگ رسیدیم.

وی تصریح کرد: تنها تیمی در رقابت های لیگ دسته اول بودیم که برای تمام بازی ها بازیکنان را با مینی بوس اعزام کردیم حتی برای بازیهایی که در شهرهای کاشان، ارومیه و بابل داشتیم، 18 بازیکن را با یک مینی بوس اعزام کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده غرب کرمانشاه اضافه کرد: طی این مدت تنها اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال کمک هایی را به تیم داشتند و هیچ اسپانسری برای حمایت پای کار نیامد.

وی به فاصله یک قدمی تیمش تا لیگ برتر اشاره کرد و گفت: تیم پدیده می تواند رویای چندین ساله فوتبال کرمانشاه را محقق کند و پس از سالها یک تیم لیگ برتری داشته باشیم، اما حمایت مسئولین را می خواهیم.

عظیمی اضافه کرد: 10 سال است با سختی های زیادی این تیم را در لیگ دسته اول نگه داشته و نگذاشته ایم به لیگ پایین‌تر سقوط کند و این خودش یک شاهکار است که توانسته ایم بدون حمایت هیچ حامی این تیم را طی یک دهه در لیگ حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: بازیکنانم برای رسیدن به این جایگاه که اکنون جزو چهار تیم برتر لیگ دسته اول باشند، از سال گذشته در تمرین هستند و مشقت زیادی تحمل کرده اند.

وی درخصوص بازی آینده تیمش هم گفت: هنوز زمان بازی های بعدی مشخص نیست، اما طبق برنامه قرار است برابر تیم خلیج فارس شیراز دو دیدار داشته باشیم که اگر امتیاز لازم را بگیریم می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده غرب کرمانشاه تاکید کرد: باتوجه به شرایط مالی و بازیکنان کلیدی که این تیم دارد، می دانیم بازی سختی پیش رو داریم، اما بازهم به مانند بازیهای گذشته با غیرت بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha