• دوشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400021308868

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس:

مجمع عمومی سهامداران عدالت فارس امروز برگزار می‌شود

مجمع عمومی سهامداران عدالت فارس امروز برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس از برگزاری مجمع عمومی نوبت اول شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان به صورت الکترونیکی در روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

بابک دایی اظهار کرد: مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده (نوبت اول) شرکت سرمایه‏‌گذاری سهام عدالت استان فارس امروز ۱۳ اردیبهشت ماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره امور اقتصادی فارس، دایی با اشاره به اینکه در استان فارس بیش از دو میلیون نفر روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، عنوان کرد: بزرگترین انتخابات اقتصادی استان فارس بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، راس ساعت ۱۴ روز ۱۳ اردیبهشت به صورت الکترونیکی با حضور سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت استان برگزار خواهد شد. 

دایی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت حداکثری و موثر سهامداران، زمینه ورود افراد متعهد، متخصص، توانمند و حرفه‌ای به هیات مدیره شرکت سرمایه‏‌گذاری سهام عدالت استان فارس به منظور حفظ و صیانت از حقوق و دارایی‌های ارزشمند مردم شریف استان فراهم شود.

او شرط حضور سهامداران در مجمع را ثبت نام در سامانه سجام عنوان کرد و گفت: نحوه برگزاری مجمع به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه دیما به آدرس dima.csdiran.ir انجام خواهد شد که زیرساخت این سامانه توسط شرکت سپرده‏ گذاری آماده سازی شده و سهامداران می‏توانند با مراجعه به آن در انتخابات پیش‏رو شرکت داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس خاطرنشان کرد: در صورتی که مشارکت سهامداران در مجمع عمومی عادی نوبت اول به حدنصاب ۵۰ درصد بعلاوه یک رأی نرسد، مطابق قانون تجارت، برگزاری انتخابات هیأت مدیره به مجمع نوبت دوم موکول خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha