• دوشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400013017782
  • خبرنگار : 30054

پخش سریال میدان سرخ در اردیبهشت ۱۴۰۰

پخش سریال میدان سرخ در اردیبهشت ۱۴۰۰

جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی تحت عنوان میدان سرخ در آستانه پخش قرار گرفته است و در حال سپری کردن آخرین مراحل فنی و تدوین جهت توزیع می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کول دانلود، در بین سریال هایی که برای نیمه نخست سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده اند به احتمال فراوان، میدان سرخ از همه زودتر پخش خواهد شد.

میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، چند ماهی می شود که در سکوت خبری کلید خورده و اکنون در آستانه پخش در شبکه نمایش خانگی قرار گرفته است.

«میدان سرخ» نخستین تجربه کارگردانی ابراهیمیان در سریال سازی است. ابراهیمیان پیش از این فیلم های سینمایی «آآآدت نمی کنیم»، «پیلوت» و «ارسال یک آگهی تسلیت به روزنامه» را در مقام کارگردان ساخته است.

بازیگران سریال میدان سرخ

در سریال جدید شبکه نمایش خانگی که قرار است به زودی از سایت کول دانلود  CoolDl.Net پخش شود بازیگران سرشناسی بسیاری حضور دارند که از مهم ترین آن ها می توان به امیرحسین آرمان (در نقش ساعد)، بهرام افشاری (در نقش پیام مکین) حمید فرخ نژاد (در نقش پاپ)، مهتاب کرامتی (در نقش اعلا)، مسعود کرامتی (در نقش کاویان)، علی مصفا (در نقش تورج مبینی)،, کاظم سیاحی (در نقش گارو)، آرمین رحیمیان (در نقش ابی)، بهدخت ولیان (در نقش افرا)، امید روحانی  (در نقش دکتر فیض) اشاره کرد.

همکاری فرزاد فرزین

فرزاد فرزین که این روزها جدیدترین سریالی که بازی کرده بود یعنی ملکه گدایان در حال پخش و سپری کردن آخرین قسمت های خود است به تازگی به عنوان خواننده سریال میدان سرخ انتخاب شده است. فرزاد فرزین که سابقه بازی در سریال های نمایش خانگی را هم دارد پیشتر برای سریال های عاشقانه و مانکن نیز قطعاتی را خوانده بود.

زمان پخش میدان سرخ

به گفته روابط عمومی این سریال، قسمت اول میدان سرخ در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ پخش خواهد شد. شما همچنین می توانید پیج اینستاگرام و کانال تلگرام کول دانلود را دنبال کنید تا در جریان آخرین خبرهای فیلم و سریال های جدید قرار بگیرید.

هنوز جزییات بیشتری از این سریال منتشر نشده است ولی با کلیک بر روی لینک زیر شما از آخرین تحولات و خبرها در خصوص این سریال، و همچنین لینک های دانلود آن مطلع خواهید شد.

لینک اختصاصی این سریال:
سریال میدان سرخ

همچنین در این لینک نیز شما می توانید به آرشیو انبوهی از فیلم های ایرانی جدید و قدیمی دسترسی داشته باشید:

دانلود فیلم های ایرانی

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha