• پنجشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400012615282
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرمانده تیپ 40 ارتش:

تیپ 40 با حضور در مناطق غرب به پایداری امنیت کمک می‌کند

تیپ 40 با حضور در مناطق غرب به پایداری امنیت کمک می‌کند

ایسنا/اردبیل فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای فداکار تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان اردبیل با حضور در مناطق غرب کشور به تولید و تأمین امنیت پایدار کمک می‌کنند.



امیر سرتیپ سلیمانیان در مراسم گرامیداشت هفته ارتش در اردبیل اظهار کرد: در آستانه روز ارتش، ارتشیان فداکار به زیارت قبور شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران رفتند تا عهد و پیمانی مجدد با راه عزتمند آنها ببندند.
وی تصریح کرد: حضور ما در مزار شهدا در حقیقت تجدید میثاقی با آرمان بلند سلحشوران و مردان فداکاری است که تا آخرین نفس از خاک این کشور دفاع کرده و درس عزت، شجاعت و شهامت به همه ملت ایران دادند.
فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنان ارتش خود را فدایی ملت می‌داند و در رسیدن به بلندترین نقطه امنیت پایدار کشور از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و در همین راستاست که نیروهای تیپ 40 هجومی و متحرک ارتش با حضور در مناطق غرب کشور به برقراری امنیت پایدار کمک می‌کند.
سرتیپ سلیمانیان افزود: از شهریورماه سال گذشته نیروهای تیپ 40 با حضور در مناطق غرب به ویژه محدوده محوله در شهرهای سومار و نفت‌ شهر سعی کردند تا مأموریت پایداری امنیت در مرزها را عهده‌دار شده و با عشق و علاقه وظیفه و رسالت خود را انجام دهند.
وی ارتش را عاشق خط ولایت و خدمت به مردم اعلام کرد و ادامه داد: ارتشیان با تقدیم بیش از دو هزار و 535 جانباز و یک‌هزار و 200 شهید همواره صداقت، صلابت و شهامت خود را در عرصه دفاع از این مرز و بوم به نمایش گذاشته و در آستانه روز ارتش باز هم اعلام می‌کنیم که این نیروهای جان برکف فدایی رهبر و ملت هستند.
سرتیپ سلیمانیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در استان اردبیل نیز شرایط مناسب امنیتی برقرار است و همواره در کنار سایر نیروها ارتش قهرمان نیز تلاش می‌کند تا در پایداری این امنیت کمک کار باشد.
فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا رژه نیروهای مسلح در روز ارتش برگزار نخواهد شد اما رژه خودرویی و توان نظامی ارتش و تیپ 40 به صورت داخلی در پادگان ارتش به نمایش گذاشته شده تا بیش از هر زمان دیگر اعلام وفاداری خود را با آرمان بلند امام و شهدا و خط نورانی رهبری معظم انقلاب و فرماندهی کل نیروهای مسلح نشان دهیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha