• دوشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400011606693
  • خبرنگار : 50037

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی مجدد کتابخانه استاندارد اسدآباد در آینده نزدیک

آغاز عملیات اجرایی مجدد کتابخانه استاندارد اسدآباد در آینده نزدیک

ایسنا/همدان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی مجدد کتابخانه استاندارد این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

مهدی مرادیان‌تمجید در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی کتابخانه استاندارد شهرستان و نیمه کاره ماندن طرح از چندین سال پیش اظهار کرد: در بهار سال جاری عملیات اجرایی   مجدد کتابخانه استاندارد شهرستان با اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار از محل توسعه خدمات و تکمیل زیرساخت مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه ای و بحرانی به کتابخانه استاندارد اسدآباد با واگذاری از راه و شهرسازی به کتابخانه های عمومی استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: ادامه عملیات اجرایی مجدد این طرح مهم به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان از نقش مؤثری در راستای ارتقاء سرانه فضای کتابخوانی شهرستان برخوردار خواهد بود.

مرادیان تمجید همچنین با اشاره به راه‌اندازی میز مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در خدمتی نوین در راستای ارائه هر چه مطلوب تر به اعضای کتابخانه های عمومی، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران شهرستان، بخش مرجع مجازی و پایگاه اطلاعاتی با هدف گسترش خدمات مرجع و اطلاع رسانی در کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح میز مرجع مجازی کتابخانه‌های عمومی با هدف تأمین نیازهای پژوهشی کاربران و پژوهشگران و با امکان دسترسی به ۱۸۰۰ پایگاه معتبر خارجی و داخلی و بیش از ۱۲۵ میلیون رکورد از جمله منابع دیجیتال شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی، مقالات فارسی و لاتین، منابع دیجیتال کتاب ها و فصل کتاب، استانداردهای علمی و صنعتی، پایان نامه ها و گزارش ها راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد در پایان گفت: علاقمندان برای دریافت منابع اطلاعاتی می‌توانند موضوع یا عنوان درخواستی خود را همراه با نام، نام خانوادگی و شماره تلفن همراه به آدرس ایمیل(RS.ASADABAD@HAMADANPL.IR) ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha