• جمعه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۲۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 00061672877
  • خبرنگار : 71649

مجیدی: ما دست خالی هستیم و هیچ‌کس حمایتمان نمی‌کند/ آقای عزیزی‌خادم این تحول است؟

مجیدی: ما دست خالی هستیم و هیچ‌کس حمایتمان نمی‌کند/ آقای عزیزی‌خادم این تحول است؟

کمک سرپرست استقلال گفت: ما دست خالی هستیم و هیچکس حمایت‌مان نمی‌کند اما از حق هواداران‌مان نمی‌گذریم.

به گزارش ایسنا، فرزاد مجیدی پس از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در داربی اظهار کرد: در روزی که مستحق باخت نبودیم، بازی را واگذار کردیم و به باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گوییم. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم.

او خطاب به فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم گفت: ما نمی‌دانیم چه چیزی باید به فدراسیون فوتبال بگوییم. آقای عزیزی خادم شما می‌خواستید فوتبال را متحول کنید اما این تحول است؟ همین آقای اکبریان ۲ سال پیش قهرمانی را از استقلال گرفت اما باز هم او را داور بازی با ما گذاشتند. ما که به شما گفتیم این انتخاب باعث اشتباهاتی می‌شود.

مجیدی اضافه کرد: چند گروه به یک گروه؟ ما دست خالی هستیم و هیچ‌کس حمایتمان نمی‌کند. اگر کمیته انضباطی بعد از اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس برخورد می‌کرد، دیگر شاهد این اتفاقات نبودیم. ما باختیم و توجیه هم نداریم اما من به شما قول می‌دهم فردا چهار بازیکن استقلال و سه بازیکن پرسپولیس را محروم می‌کنند و فوتبال را همینطوری جلو می‌بریم. آقای خادم جوابگو باشید. من به عنوان کوچک ترین عضو تیم استقلال از حق هواداران‌مان نمی‌گذرم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۰:۲۹

آقای مجیدی، شما و برادرتان چه سابقه مربیگری دارید در تیمهای لیگ برتر یا دسته یک یا جوانان وووو ؟؟ این همه پیشکسوت استقلالی هست، چرا از هم جدا هستند. قدیم سر بازی داربی، پیشکسوتان می آمدند و روحیه می دادند به بچه ها، الان چطور؟ رفتار شما و برادرتان دور از شان سابقه استقلال و تاج است. شما مربیان 50 یا 60 سال پیش استقلال را می شناسید؟ آیا آنها هم یک شبه آمدن مربی استقلال شدند؟ خدا بیامرزد آقای دانایی فرد که پدر اصلی تاج بود و بعد یادشان گرامی آقای پورحیدری و حجازی و بعد آقای قلعه نویی. همه اینها دورانی در مربیگری گذرانند که مربی استقلال شدند. شما طلبکار هستید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۱۶:۰۷

آقای مجیدی خیلی حرفه‌ای اما نه تو فوتبال و مربیگیری تو شانتاژ بازی و فرافکنی