در مراسم نصب برچسب مصرف انرژي روي محصولات سايپا بذرپاش مديرعامل جديد پارس خودرو را معرفي كرد

مديرعامل سايپا در مراسم نصب برچسب مصرف انرژي سوخت روي محصولات اين شركت خودروسازي اعلام كرد كه "مسيح تفرشي" كار خود را با عنوان مديرعامل پارس خودرو آغاز مي‌كند.

به گزارش خبرنگار خودرو خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مهرداد بذرپاش افزود: از امروز كليه‌ محصولات سايپا با نصب برچسب انرژي به بازار عرضه مي‌شوند كه يكي از اهداف مهم اين طرح ارتقاي سطح آگاهي مشتريان در انتخاب خودروي مورد نظر خود بوده است.

به گفته وي اين كار با كمك موسسه استاندارد در گروه سايپا در راستاي كمك به كاهش مصرف سوخت و كمك به دولت در مديريت بهينه سازي مصرف انجام شده است.

بذرپاش خاطر نشان كرد: نصب برچسب مصرف سوخت طبق زمان‌بندي انجام شده براساس استاندارد يورو 2 انجام شد.

وي با بيان اينكه معيار متوسط مصرف از هفت گروه تعيين شده از A تا ‌G روي گروه وسط يعني گروه D قرار گرفته گفت: هر كدام از خودروها براساس معيار مصرف در داراي مصرف سوخت در محدوده مصرف 25 درصد معيار باشند مصرف آنها قابل قبول است و اگر بالاتر از اين ميزان باشند از شماره‌گذاري آنها جلوگيري مي‌شود.

وي خاطر نشان كرد: همه محصولات سايپا در محدوده 25 درصد معيار مصرف هستند و شركت سايپا اولين خودروسازي است كه برچسب سوخت را روي محصولات خود نصب مي‌كنند كه بر اساس معيارهاي مصرف سوخت تعيين شده، محصولات پرايد صبا و ريو در درجه ‌‍C و سايپا 141 و زانتيا در درجه D قرار مي‌گيرند.

مسيح تفرشي پيش از اين در سازمان صدا و سيما و به عنوان مدير فني فعاليت داشته است.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 8702-01651.68826
  • خبرنگار :