• چهارشنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۳:۴۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99122721420
  • خبرنگار : 50325

۲۰۰ خادم سلامت در ایام نوروز به زائرین خدمت‌رسانی خواهند کرد

 ۲۰۰ خادم سلامت در ایام نوروز به زائرین خدمت‌رسانی خواهند کرد

ایسنا/قم معاون خدمات زائرین مسجد جمکران گفت: بیش از ۲۰۰ خادم افتخاری آموزش های لازم را برای خدمت به زائرین مسجد مقدس جمکران دیده اند و در ایام نوروز این افراد با عنوان خادم سلامت خدمتگزار زائرین خواهند بود.

ابراهیم صدوقی در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا حسب دستور تولیت محترم مسجد مقدس جمکران بیشترین همکاری را با ستاد مبارزه با کرونا داشته ایم و در شرایطی که نیاز به تعطیلی مسجد بود این کار را انجام دادیم، همچنین در مواقعی مسجد به صورت نیمه تعطیل کار خود را دنبال کرد.

وی افزود: طبق آخرین مصوبه های ستاد مبارزه با کرونا از مردم می‌خواهیم از سفر خودداری کرده و در منازل خود تعطیلات عید نوروز را بگذرانند و به جای حضور در مسجد جمکران از برنامه های مجازی این مسجد مقدس استفاده کنند.

مراسمی به صورت حضوری برگزار نخواهد شد

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: تا این لحظه برگزاری مراسم به صورت حضوری نداریم مگراینکه تغییر  رنگ بندی ها اجازه برگزاری مراسم به صورت حضوری را بدهد.

یاسین حسین آبادی در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: مردم توجه ویژه‌ای به امام زمان پیدا کرده‌اند و این یک فرصت برای ماست.

وی افزود: جهت گیری هایی که ولی جامعه برای ما مشخص کرده اند و بیانیه گام دوم انقلاب آمادگی برای طلوع‌خورشید عظمای ولایت است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ دو نیمه شعبان را در خود جای داده‌ است و این نیز یک فرصت بسیار ویژه است که سال را رنگ‌وبوی مهدوی بخشیده است و بهانه ای است تا مردم را با مهدویت بیشتر آشنا کنیم.

وی‌افزود: انتظار می‌رود در این سال تمام نهادها و مجموعه های نظام به صورت ویژه در حوزه مهدویت کار کنند.

حسین آبادی ادامه داد: برنامه ها و جشنواره‌های کشور در سال آینده باید بر سه محور معرفت به امام، انس با امام و تبیین وظایف منتظران استوار شود.

وی افزود: در اولین نیمه شعبان سال ۱۴۰۰ کمپین همدلی برای ظهور با هشتک عیدنو، عهدنو برگزار خواهد شد و همچنین طرح هر خانه یک مهدیه نیز توسط سازمان تبلیغات اسلامی در سال آینده اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: بسته‌های عیدانه نیمه شعبان با محوریت کودکان نیز توسط مسجد آماده شده‌است و سازمان ها و نهادهایی که تمکن مالی و قصد کمک به مسجد در راستای توزیع این بسته‌ها را دارند با مسجد ارتباط بگیرند.

وی افزود: برنامه های شب نیمه شعبان نیز از ساعت ۱۷ چهاردهم شعبان تا ۶ بامداد در رسانه ملی و فضای مجازی مسجد برگزار خواهند شد.

حسین آبادی تصریح کرد: تا این لحظه برگزاری مراسم به صورت حضوری نداریم مگراینکه تغییر  رنگ بندی ها اجازه برگزاری مراسم به صورت حضوری را بدهد.

وی افزود: پویش جمعه های همدلی نیز برای سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است که نحوه همدلی مسئولان با مردم، کسبه با مشتریان، والدین با فرزندان توسط مردم بیان می شود که این پویش به صورت مستمر تا پایان سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha