• سه‌شنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99121914279

مسئول قرارگاه جهادی عمار خبر داد:

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان

ایسنا/فارس مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز از توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی طی چند مرحله در میان نیازمندان خبر داد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا حدائق در دیدار جمعی از جهادگران فعال حوزه‌های علمیه خواهران و برادران با مسئول ستاد بحران حوزه‌های علمیه کشور، اظهار کرد: به برکت تلاش و کوشش طلاب جهادی مدرسه علمیه منصوریه شیراز قرارگاه عمار در سال ۹۳ راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه علمیه منصوریه، حدائق اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا کمک‌ها در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و همدلی انجام شد، همچنین طلاب این قرارگاه نیز در بخش، ضدعفونی، تدفین و تغسیل اموات کرونایی و همیار بیمار در بیمارستان‌ها مشغول فعالیت هستند.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز عنوان کرد: باید برای استفاده از ظرفیت طلاب جهادی و استفاده از آنها در بیمارستان‌ها راهکار و امکانات مناسبی در نظر گرفت.

حدائق عنوان کرد: طلاب این قرار گاه در کنار توزیع بسته‌های معیشتی کار تبلیغی نیز انجام می‌هند و تا امروز به واسطه بانیان خیر ۱۲ هزار بسته معیشتی را تقدیم نیازمندان کرده‌اند.در جریان سی سخت نیز ۳۵ نفر از طلاب به منطقه اعزام شده‌اند که در توزیع بسته‌های معیشتی، سرکشی از خانواده‌های آسیب دیده و طبخ غذا فعالیت داشته‌اند.

مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه فارس نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت‌های کلیدی طلاب جهادی عنوان کرد: یکی از کارهای خوبی که در حوزه‌های علمیه انجام شده، انسجام گروه‌های جهادی است.

حجت الاسلام مجید ایمنی در خصوص شبکه سازی گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: یکی از برکات کرونا شبکه سازی حدود ۸۰ گروه جهادی است، همچنین در رابطه با کمک‌های مومنانه نیز تعداد بسته‌های معیشتی ثبت شده در استان فارس بیشتر از دیگر استان‌های کشور بوده است.

معاون پژوهش و نماینده دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه در فارس نیز در این نشست یادآور شد: باید به فعالیت جهادی طلاب ارج نهاده شود به این صورت که در بخش آموزشی، خدمت سربازی و تبلیغ امتیاز و سابقه‌ای برای آنان درج شود.

حجت‌الاسلام علی حسین کراری افزود: تقاضا داریم در تمام آیین نامه‌ها برتری طلاب جهادی دیده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha