• چهارشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99112921714
  • خبرنگار : 71451

شهدای عرصه سلامت مصادیق عینی فرهنگ ایثار و شهادت هستند

شهدای عرصه سلامت مصادیق عینی فرهنگ ایثار و شهادت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و اور ایثارگران استان لرستان گفت:شهدای خدمت، به مفهوم ایثار اجتماعی معنای تازه بخشیدند. امروز یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران یادآوری می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمود زرین‌جویی با قدردانی از تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان لرستان، به‌خصوص پزشکان و پرستارانی که از جامعه ایثارگری استان هستند،  توضیح داد: با ورود ویروس کرونا، فرصت ادامه راه ایثار به کادر درمان کشور تعلق گرفت تا بار دیگر فرهنگ غنی ایثار و شهادت را به رخ جهانیان بکشانند و ثابت کنند که جمله «ایثار ادامه دارد»  فقط یک شعار نیست و ایران اسلامی در همه عرصه‌ها و زمان‌ها به واژه ایثار اجتماعی جامه عمل بخشیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: از جمله اقدامات انجام شده توسط بنیاد لرستان در زمینه پزشکی، به‌خصوص در دوران کرونایی می‌توان به توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته بهداشتی در بین ایثارگران، به‌ویژه جانبازان شیمیایی و والدین شهدای دارای کهولت سن و دچار امراض طبیعی، برقراری تماس تلفنی به جایگزینی دیدارهای حضوری و طرح سپاس، ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی در خصوص روش‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بین جامعه ایثارگران، سوق دادن جامعه هدف به استفاده از خدمات غیرحضوری و انتقال برنامه‌های فرهنگی بنیاد به فضای مجازی و رسانه ملی اشاره کرد.

زرین‌جویی درباره وضعیت سلامت جامعه ایثارگری استان لرستان خاطرنشان کرد: به‌طور متوسط سلامت این عزیزان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و روسای بنیاد شهرستان‌ها و همکاران حوزه‌های مددکاری و بهداشت و درمان به‌صورت مستمر نسبت به بررسی وضعیت سلامت این عزیزان رصدهای لازم را انجام می‌دهند.شهدای خدمت، به مفهوم ایثار اجتماعی معنای تازه بخشیدند. امروز یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران یادآوری می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و اور ایثارگران استان لرستان حماسه‌آفرینی‌های مردم در بحران کرونا را نشأت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: روزهای کرونایی تجلی جلوه‌های واقعی ایثار و از خود گذشتگی است و شهدای عرصه سلامت مصادیق عینی فرهنگ ایثار و شهادت هستند و روزهای دفاع مقدس برای ما تکرار شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha