• جمعه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99111712705
  • منبع : نمایندگی لرستان

تعطیلی مادرِ ورزش مادر

تعطیلی مادرِ ورزش مادر

ایسنا/لرستان مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی و رئیس هیئت این رشته در لرستان می‌گوید: صحرانوردی که مادر دوومیدانی بوده در سال‌های اخیر وضعیت خوبی نداشته است.

سیاوش سپهوند ۱۷ بهمن‌ماه در حاشیه برگزاری رقابت‌های دو صحرانوردی دختران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان اظهار کرد: در این مسابقات به دنبال اهداف تخصصی هستیم و می‌خواهیم که دوهای استقامت و نیمه استقامت را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: سال‌ها بود که در این زمینه کار خاصی در کشور و لرستان انجام نشده بود و بر این اساس درخواست میزبانی دادیم و هفته قبل رقابت‌های پسران و امروز هم در بخش دختران میزبان هستیم.

سپهوند با بیان اینکه پس از استعدادیابی ۱۶ دونده لرستانی در دو بخش دختران و پسران در این رقابت‌ها شرکت کردند، افزود: با توجه به تعطیلی دو صحرانوردی که قبلاً هم گفته‌ام به نظر بنده مادر دوومیدانی است، می‌توان گفت که از نتایج دونده‌های لرستان راضی هستیم.

مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: این رشته دیربازده است و با گماردن مربی تخصصی در کنار افراد مستعد در سال‌های آینده نتایج این کار را خواهیم دید.

وی خاطرنشان کرد: به نفرات اول هر دو رده نوجوانان و جوانان سه میلیون تومان، نایب‌قهرمان دو میلیون و نفرات سوم یک میلیون تومان اهدا می‌شود. همچنین به هر کدام از نفرات ششم تا دهم نیز ۵۰۰ هزار تومان تقدیم خواهد شد.

سپهوند تأکید کرد: برای پرورش این استعدادها هیئت دوومیدانی به تنهایی نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد و نیاز به کمک مسئولان استانی داریم.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان در پایان یادآور شد: در یکی دو سال اخیر شاهد اتفاقات خوبی در دوومیدانی لرستان بوده‌ایم که باعث و بانی تمام آنها دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha