• یکشنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99102820663

سرجان ایوانوویچ:

بازی به بازی پیش می‌رویم/ اکسون بهتر بود و برد

بازی به بازی پیش می‌رویم/ اکسون بهتر بود و برد

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد گفت: در مصاف با اکسون گرچه به پیروزی نیاز داشتیم، اما با درخشش بازیکنان حریف نتوانستیم به هدف خود دست یابیم.

سرجان یوانوویچ در گفت و گو با ایسنا، در خصوص باخت تیمش مقابل اکسون تهران در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: بازی خوب و حساسی بود، اما متاسفانه نتوانستیم برنده آن باشیم. پرتاب‌های زیادی را به طور غیرمنتظره از دست ‌دادیم و نتوانستیم برنامه‌های خود را پیاده کنیم. بازیکنانم آمادگی روحی و فنی بالایی داشتند، اما تیم حریف با در اختیار داشتن بازیکنان قدرتمند توانست برنده این بازی حساس شود.  

وی اضافه کرد: تیم اکسون یک حریف جدی برای ما بود و از این بازی برد می‌خواستیم، اما موفق نشدیم. سعی می‌کنیم در بازی‌های بعد عملکرد بهتری داشته باشیم. در بازی رفت در مقابل اکسون برنده شدیم، اما در این بازی، عملکرد آن‌ها بهتر بود و با اختلاف اندک پیروز این دیدار شدند.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا بیان کرد: هدف کلی تیم، قرارگیری در بهترین رتبه جدول برای مصاف با تیم مدنظرمان در پلی‌آف است تا بازی به نسبت راحت‌تری داشته باشیم. بازی به بازی جلو می‌رویم. بازی‌های سخت‌تری در انتظارمان است و باید به آن‌ها فکر کنیم.  

ایوانوویچ در خصوص درخشش بازیکن سابق آویژه صنعت با لباس اکسون در این دیدار تصریح کرد: هنری کورین بازیکن بسیار خوب و موثری است و بارها نقاط ضعف و قوت او را بررسی کرده بودیم و به بازیکنان تیم، نکات فنی را گوشزد کردیم اما در عمل نتوانستیم این نکات را در زمین پیاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha