• چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 99102418543
  • خبرنگار : 71381

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و چهارم دی ماه ۱۳۹۹ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت  با تأکید بر اینکه کمک خداوند و همکاری مردم ما را در مقابل فشارها و در برابر ویروس کرونا موفق خواهد کرد، گفت: با تلاش هایی که صورت گرفت مشکلاتی که در ماه های اخیر به خاطر کرونا به خصوص در آذرماه ایجاد شده بود در دی فرونشست که این مسئله با همکاری و هماهنگی مردم و فداکاری کادر درمان بود. من تأکید می کنم که مردم بدانند که امروز هم در دولت این موضوع بحث شد که غیر از کواکس و واکسن هایی که در دسترس است و وزارت بهداشت تأیید می کند با تأکید بانک مرکزی مشکلی برای تأمین و پرداخت ارز نداریم و همه تلاش ها صورت می گیرد تا واکسیناسیون سراسری طبق زمانبندی مشخص انجام شود.

همچنین مشروح گفت‌وگوهای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور  با خبرنگاران را هم می توانید در لینک های زیر بخوانید.

دولت بیت‌کوین استخراج نمی‌کند/ وزارت اطلاعات پیگیر متخلفان در این زمینه است

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا قطعی برق تهران به دلیل استخراج بیت کوین است، گفت: اینکه گفته شود دولت، بیت کوین استخراج می‌کند یک جفاست! دولت که اصلاً وارد این مسائل نمی‌شود

وی همچنین از دستور روحانی به وزارت اطلاعات برای برخورد با ماینرهایی که به صورت غیر قانونی بیت کوین تولید می کنند خبر داد.

اقدام دولت تعارضی با نظر رهبری ندارد

رئیس دفتر رئیس جمهور به ارائه توضیحاتی درباره اقدامات دولت در زمینه خرید واکسن کرونا پرداخت و با بیان اینکه «کووکس نه یک شرکت است و نه یک کشور بلکه یکی از زیر مجموعه‌های سازمان بهداشت جهانی است»، تصریح کرد: انتخاب نوع واکسن از سبد کووکس بر عهده ما است؛ در نتیجه کاری که ما تاکنون برای خرید واکسن از سازمان بهداشت جهانی و کووکس انجام داده‌ایم، هیچ تعارضی با نظری که مقام معظم رهبری فرمودند ندارد.

تحلیل جهانگیری از وضعیت بازار بورس

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی درباره نتیجه جلسه با مدیران هلدینگ ها و شرکت های حقوقی فعال در بازار سرمایه که با هدف حمایت از بازار سهام برگزار شد، گفت: بعداز جلسه بورس رشد داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha