• چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99101007466
  • خبرنگار : 71552

سرمربی تیم‌ملی هندبال جوانان: هنوز سلب میزبانی قطعی نشده/ امیدوارم رایزنی‌ها جواب دهد

سرمربی تیم‌ملی هندبال جوانان: هنوز سلب میزبانی قطعی نشده/ امیدوارم رایزنی‌ها جواب دهد

مسعود ظهرابی گفت: هنوز سلب میزبانی قطعی نشده و امیدواریم با رایزنی مسئولان ورزشی این میزبانی برای ایران بماند.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان در گفت و گو با ایسنا در خصوص لغو میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا شیراز گفت: آسیایی ها در شرف لغو هستند و هنوز سلب میزبانی قطعی نشده است. البته من در این خصوص اطلاعات کاملی هم ندارم ولی می‌دانم که هنوز خبر قطعی برای میزبانی داده نشده است.

ظهرابی در ادامه در خصوص اینکه اگر مسابقات در کشور دیگری برگزار شود شانس سکوی برای تیم ایران چقدر است گفت: ما تمرینات خود را ادامه می‌دهیم تا با تمام قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم. ما همه سعی خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه برای تیم حاصل شود.

وی گفت: هر کس تلاش بیشتری کند و بهره‌برداری بیشتری از تمرینات، اردوها و مسابقات داشته باشد قطعا روی سکو خواهد رفت. میزبانی هم تاثیر زیادی دارد البته اگر تماشاچی در سالن مسابقه باشد تاثیر بیشتر است که به دلیل کرونا این امکان برای ما وجود ندارد. ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بدست آوریم.

وی در ادامه در خصوص اینکه اگر میزبانی از ایران سلب شود به کدام کشور خواهد رسید گفت: اینکه این مسابقات در چه کشوری جز ایران انجام شود بستگی به هیات رییسه کنفدراسیون آسیا دارد که در جلسه به چه نتیجه‌ای برسند. ما امیدواریم که با رایزنی‌های پاکدل، سلطانی‌فر، صالحی امیری و دیگر مسئولان میزبانی برای ایران باقی بماند.

سرمربی تیم ملی در خصوص آمادگی ملی‌پوشان گفت: خداراشکر تمرینات خوب است و در حال حاضر هیچ مصدوم و آسیب دیده‌ای نداریم. بازیکنان هم در شرایط مسابقات لیگ و کمی خسته هستند اما ما در مدت زمانی که داریم سعی می‌کنیم بازیکنان را از نظر توانی و جسمی به حالت اولیه باز خواهیم گرداند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha