• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 99100805960
  • خبرنگار : 71576

از پیشکسوتان بوکس تجلیل شد/ صالحی‌امیری: بوکس رشته با اصالتی است

از پیشکسوتان بوکس تجلیل شد/ صالحی‌امیری: بوکس رشته با اصالتی است

فدراسیون بوکس ایران در مراسمی به میزبانی کمیته ملی المپیک، از چند پیشکسوت این رشته تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) ۸ آذر ۱۳۹۹، فدراسیون بوکس ایران در مراسمی به میزبانی سالن جلسات کمیته ملی المپیک و با حضور سید رضا صالحی‌امیری، رییس کمیته ملی المپیک، از ۷ پیشکسوت بوکس ایران تجلیل کرد. البته فدراسیون بوکس تصمیم داشت از ۲۵ پیشکسوت تجلیل کند که به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، این موضوع عملی نشد.

منوچهر مقصودی (نایب رییس سابق فدراسیون)، مهدی هویت‌دوست، حسین نهرودی، همایون اردلان، عبدالرضا انصاری، فتح‌الله صابری و سعید ناطق‌نوری (پسر احمد ناطق‌نوری به نمایندگی از او) پیشکسوتانی بودند که در این مراسم شرکت کردند.

هم‌چنین سیدرضا صالحی‌امیری، رییس کمیته ملی المپیک، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المیپک، حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز حضور داشتند.

رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات حسین ثوری، رییس فدراسیون بوکس در راستای برگزاری این مراسم تجلیل، ادامه داد: بوکس از رشته‌های با قدمت در المپیک است و شخصا به دلیل جذابیت‌های موجود در آن به این رشته علاقه بسیاری دارم. همیشه از بزرگان بوکس به نیکی یاد می‌شود و نسل جدید این رشه هم باید از شما بزرگان و پیشکسوتان درس بگیرند تا در کار خود پیشرفت کنند. ادب، اخلاق و فضیلت در بوکس با پیشکسوتان معنا پیدا می‌کند و خوشحالم که شما عزیزان از پدر بوکس ایران حاج احمد ناطق‌نوری به نیکی یاد می‌کنید. این اقدام نشانه شخصیت بالای شما بزرگان این رشته است.

او با بیان این که پیشکسوتان هر رشته ورزشی ریشه‌های آن جهت بقا و موفقیت هستند، توضیح داد: اگر یک درخت را از ریشه قطع کنیم خشک می‌شود و خوشبختانه حسین ثوری در سمت ریاست فدراسیون به خوبی این موضوع را درک می‌کند. خوشحال هستم که این درخت پربار را سبز نگه داشته است. شخصا امیدوارم با حمایت شما بزرگان و پیشکسوتان عزیزان بوکس ایران مسیر پیشرفت در میادین بزرگ را با سرعت بیشتری طی کند.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اصالت و قدمت بوکس گفت: همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا تاریخ شفاهی این رشته را هم به ثبت برسانیم. برای موفقیت در این مورد باید همه عزیزان دست به دست هم دهند تا با استفاده از اهالی فن به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha