• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99100805928
  • منبع : نمایندگی مرکزی

مشارکت بیش از 10 هزار نیرو برای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی

مشارکت بیش از 10 هزار نیرو برای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در استان مرکزی بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو در قالب صدها تیم عملیاتی برای اجرای موفق طرح شهید سلیمانی تلاش های زیادی انجام دادند و خانه به خانه و محله به محله برای تامین سلامت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

بر اساس اعلام سپاه روح الله، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در نشست تخصصی طرح جهادی سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانده کل سپاه و وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: امروز شاهد اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در سطح کشور و خصوصا استان مرکزی هستیم و در مدت زمان اجرای طرح موفقیت ها و دستاوردهای بسیار خوبی برای استان رقم خورده است.

آقازاده گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی مکملی برای همه اقدامات در طول یک سال گذشته برای مقابله با کرونا بود و قطعا طرح شهید سلیمانی آثار و برکات زیادی هم در طول بیماری کرونا و هم پس از این بیماری خواهد داشت چراکه قرار نیست این طرح به زودی تمام شود و قطعا تحول آفرین خواهد بود.

وی اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی حامی همه مردم برای تامین سلامت آنها و خصوصا محله های حاشیه نشین است و برنامه ریزی هایی که در طرح شهید سلیمانی انجام شد حتی برای خانواده های روستایی نیز بسیار برکات خوبی داشت.

آقازاده افزود: خوشبختانه به برکت طرح شهید سلیمانی امروز نقطه و شهر قرمز در استان نداریم و تنها سه شهر در وضعیت نارنجی و باقی شهرستان ها در وضعیت زرد هستند که امیدواریم با تلاش هایی که در حال انجام است شهرهای اراک، خمین و شازند نیز به وضعیت عادی برگردند. مشارکت و همکاری مردم و تلاش های بسیجیان و کادر درمان برای رسیدن به این وضعیت بسیار موثر بوده و باید این اقدامات ادامه دار باشد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با وجود مشارکت های همه گروه ها در هفته گذشته تعداد فوتی ها طی دو روز در شهر اراک به صفر رسید و در استان هم زیر چهار مورد بوده و این نتیجه همه اقدامات و تلاش های بی دریغی است که باید ادامه دار باشد.

به گفته وی، در هفته جاری در کلیه شهرهای استان مرکزی منع تردد شبانه همچنان برقرار است و برای هفته آینده حتما در ستاد مقابله با کرونا در استان تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha