• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99100805419
  • منبع : نمایندگی اردبیل

سرمربی تیم ملی دارت جوانان و دانشجویان:

دانشگاه محقق اردبیل به عنوان پایلوت برگزاری مسابقات آنلاین معرفی می‌شود

دانشگاه محقق اردبیل به عنوان پایلوت برگزاری مسابقات آنلاین معرفی می‌شود

ایسنا/اردبیل سرمربی تیم ملی دارت جوانان و دانشجویان گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه محقق اردبیلی پیشنهاد کردیم تا این دانشگاه به عنوان پایلوت برنامه‌های آموزشی و برگزاری مسابقات آنلاین رشته ورزشی دارت معرفی شود.

حمیدرضا مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات دارت دانشجویان کشور به صورت مجازی و با حضور دانشجویان دانشگاه‌های کشور و موسسات آموزش عالی به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد تا از 32 دانشگاه پسران و دختران در رشته دارت با هم رقابت کنند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 بازیکن خانم و 37 بازیکن آقا در گروه‌های هشتگانه قرعه‌کشی شده و بعد از دو روز رقابت و انجام مراحل حذفی برگزیدگان به عنوان قهرمانان این دوره از مسابقات معرفی شدند.
سرمربی تیم ملی دارت جوانان و دانشجویان هدف از برگزاری این مسابقات را در شرایط کرونایی ایجاد فضای شور و نشاط برای جوانان و علاقمندان به ورزش اعلام کرد و گفت: در حالی که بسیاری از فعالیت‌های ورزشی در این شرایط مختل شده ما از این فضای تهدید به دید فرصت استفاده کردیم تا دانشجویان از داخل منزل در این مسابقات حضور یابند که اولین تجربه در برگزاری مجازی مسابقات بود.
مومنی بیان کرد: داوران و کمیته فنی با استقرار در دانشگاه فعالیت دانشجویان را مورد رصد قرار دادند تا در کنار ایجاد شور و نشاط تیم منتخب دانشگاه‌ها برای حضور در مسابقات برون مرزی و بین دانشگاهی معرفی شده و خود را برای رقابت‌های پیش رو آماده کنند.
وی از رایزنی با کشورهای همسایه نظیر ترکیه در برگزاری آنلاین مسابقات بین دانشگاهی خبر داد و تصریح کرد: قطعا تمرینات و برگزاری اردوها در فضای مجازی خواهد بود تا تیم منتخب دانشجویان در رشته دارت خود را برای مسابقات بین دانشگاهی آماده کنند.
سرمربی تیم ملی دارت جوانان و دانشجویان افزود: تربیت بدنی و مدیریت ورزش دانشگاه‌ها در حال بررسی پیشنهادات در برگزاری رویدادهای ورزشی برون مرزی در آینده نزدیک است که اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام می‌شود.
مومنی ادامه داد: به نظر می‌رسد با سبک جدید فعالیت‌های ورزشی و برگزاری مسابقات به صورت آنلاین و در فضای مجازی می‌توان از رغبت و انگیزه دانشجویان برای حضور در یک رقابت سالم استفاده کرد که به یقین کرونا شرایط جدیدی را در برگزاری رویدادهای ورزشی رقم زده است.
وی از معرفی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان پایلوت برگزاری کلاس‌های آموزشی و رویدادهای آنلاین ورزشی خبر داد و اظهار کرد: تمامی زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دانشگاه محقق اردبیلی برای این امر مهیاست.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha