• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403041208070
  • خبرنگار : 50659

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل:

شرکت در انتخابات موجبات پیشرفت کشور را در همه عرصه‌ها فراهم می‌کند

شرکت در انتخابات موجبات پیشرفت کشور را در همه عرصه‌ها فراهم می‌کند

ایسنا/اردبیل دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: شرکت در انتخابات گامی موثر در ترقی کشور در ابعاد گسترده اعم از فرهنگی، اقتصادی و سیاسی داشته و موجب پیشرفت کشور خواهد شد.

محمدعلی مجتهدی نیا در گفت و گو با ایسنا، در خصوص راهکارهای افزایش مشارکت در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات و این عرصه ملی و مهم گام موثر و موثقی بر افزایش و ترقی کشور در ابعاد گسترده اعم از فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را به دنبال خواهد داشت و این امر موجب پیشرفت کشور خواهد شد.

وی افزود: با این شرایط باید به کسی رای بدهیم که با ارکان ها و نظارت های بین المللی کاملا آشنا باشد و همچنین اشرافیت کامل به تمام امورات کشور داشته باشد و اوصافی که به عنوان فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری مطرح شده است و شاخصه های انقلابی، جهادی و ارزشی داشته باشد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: تمامی گفتمان ها ، ایده ها و نظرات فردی که در این موارد پا به عرصه گذاشته است را باید دید و به دقت مشاهده کرد و همچنین نظرات و مشاوران فردی که در این عرصه قدم گذاشته است را باید کامل رصد کرد.

مجتهدی نیا افزود: این مناظره‌هایی که از صداوسیمای مرکز در شبکه های مختلف پخش می شود بسیار کمک می کند تا در انتخابات با گزینش به فردی که اصلح است و مردی که پا به عرصه سیاست گذاشته رای دهیم.

وی ادامه داد: باید دید کدام نامزد انتخابات به فرمایشات مقام معظم رهبری و نظام نزدیکتر است و کدام نامزد با توجه به اینکه امسال اولین سال آغاز برنامه هفتم توسعه کشور است و برنامه هفتم از سال جاری قابلیت اجرا دارد را می تواند اجرایی کند.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل  در خصوص انتظاراتی که از رئیس جمهور آینده می رود، اظهار کرد: باید به گفتمان ها پایبند باشد، به وعده‌های قبل از انتخابات که به مردم داده عمل کرده و به قشر طبقه پایین جامعه توجه کند، به فرمایشات مقام معظم رهبری کامل گوش دهد، در عرصه های بین‌المللی نسبت به پیشرفت کشور اقدامات لازم را انجام و دارای ویژگیهای انقلابی، جهادی و ارزشی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha