• یکشنبه / ۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99100704965
  • خبرنگار : 71631

«خانه امن» امشب تمام می شود/آغاز سریال شمقدری از فردا

«خانه امن» امشب تمام می شود/آغاز سریال شمقدری از فردا

آخرین قسمت از مجموعه ۵۰ قسمتی «خانه امن» امشب ـ ۷ دی ماه ـ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و پس از آن سریال «روزهای ابدی» روی آنتن می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، ملودرام «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی روایتی از یک پرونده جاسوسی ـ امنیتی است که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می کند که طی این ماجرا، پرونده پیچیده تروریستی و اقتصادی به هم گره می خورد.

آخرین قسمت این سریال امشب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن خواهد رفت. حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

فردا، هشتم دی ماه هم پخش سریال جدید «روزهای ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری از شبکه یک سیما آغاز می شود.

مجموعه تلویزیونی «روزهای ابدی» تلاش دارد تا با روایت ۹ ماه از روزهای ابتدایی انقلاب، تاریخ معاصر کشور را به تصویر بکشد.

در این مجموعه بازیگرانی چون احمد نجفی، حمید گودرزی، علیرام نورایی، رحیم نوروزی، صالح میرزا آقایی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، امیرمحمد زند، کاوه سماک‌باشی و... با معرفی امین اسکندریان، یلدا افشارنیا و کیمیا اکرمی به ایفای نقش می‌پردازند.

روزهای ابدی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۷ ۱۴:۱۲

فیلم اینهمه صحنه داره ، چرا فقط عکس این خانم بی حجاب رو گذاشتید

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۸ ۰۸:۳۸

بسمه تعالی سلام علیکم با سپاس از انتقاد شما بنده نیز به عنوان یک مخاطب ایسنا می گویم اگر تصویر بهتری می توان استفاده کرد باید از آن بهره برد اما پرسش هایی از شما دارم... اول مشکل این تصویر چیست؟ دوم حواس مان باشد این تصویر از جمله تصاویر سریالی است که قرار است از صدا و سیما با مخاطب میلیونی پخش شود و سایت یک خبرگزاری بیشتر از چند هزار بیننده ندارد؟ سوم اگر چنین تصویری مشکل دارد و کار منتشرکنندگان آن نیز ایراد دارد، نظرتان در مورد کار آنانی که آن سریال ها را می سازند و با ساخت آن ها به دنبال ترویج ارزش ها هستند، چیست؟ چهارم استفاده ابزاری از تصاویر زنان و مردان به هیچ وجه کار درستی نیست و ترویج اباحه گرایی در قاموس هیچ مکتب اخلاقی سالمی جایی ندارد همه این موارد درست هستند و باید به مخلوقات الهی و حریم و حقوق انسانی و الهی احترام گذاشت و به رعایت همه آن ها پایبند بود اما یادمان نرود که فساد تنها با بی حجابی ایجاد نمی شود.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۸ ۱۶:۰۷

خیلی عالی است