• جمعه / ۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99100503553
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان؛

ادامه نوار پیروزی‌های سپاهان و تساوی ارزشمند ذوب آهن در بم

ادامه نوار پیروزی‌های سپاهان و تساوی ارزشمند ذوب آهن در بم

ایسنا/اصفهان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان با جدال نفس گیر ذوب آهن با شهرداری بم و سپاهان مقابل هیئت البرز همراه بود.

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور امروز (جمعه_۵ دی ماه) با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، در اصفهان تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه صفائیه مبارکه و از ساعت ۱۴ میزبان تیم هیئت فوتبال البرز بود که توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.

کوثر کمالی، میترا نظری، فاطمه اردستانی، زهرا پورحیدر، شقایق روزبهان، مریم رهیده، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، شیدا تخشا، مینا نافعی و ثنا صادقی یازده بازیکن مهناز امیرشقاقی در ترکیب اولیه سپاهان بودند.

در تیم هیئت فوتبال البرز نیز پرستو کرمی سرمربی این تیم، سمیرا محمدی، مهسا حسن زاده، مریم محمدی، سارا قمی، سیده زهرا معصومی، زهرا خضری، فاطمه خندان، فاطمه متولی، سمیرا قاشیه، الهام عبدالرحمانی و سمانه قاشیه را به میدان فرستاد.

نیمه نخست دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند تا با شناخت بیشتر به طراحی حملات خود در ادامه بازی بپردازند، البرزی ها که شناخت زیادی از سپاهان امیرشقاقی نداشتند سعی کردند با دفاع پر تعداد راه نفوذ مهاجمان فرصت طلب سپاهان را ببندند، هر چند دو تیم فرصت های خوبی را نیز برای گشودن دروازه یکدیگر داشتند، اما در نهایت نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم سپاهانی ها سعی کردند با فشار بیشتر بازیکنان البرز را وادار به اشتباه و عقب نشینی کنند تا با استفاده از ضربات ایستگاهی به گل برسند و گل اول این دیوار نیز توسط در دقیقه ۵۶ شقایق روزبهان از روی خطایی که بیرون از محوطه جریمه توسط داور گرفته شد گوشه بالایی دروازه محمدی را به زیبایی گشود.

در ادامه نیز فاطمه اردستانی توپ برگشتی هاجر دباغی که توسط دروازه بان البرز ناقص دفع شده بود را در دقیقه ۸۸ وارد دروازه محمدی کرد تا این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان برسد.

ذوب آهن دیگر نماینده اصفهان نیز در بم دست به کار بزرگی زد و با تساوی مقابل بم شرایط خود را در جدول گروه یک بهبود بخشید.

در جدول گروه اول تیم های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن رده های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha