• شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99092216900
  • خبرنگار : 71552

سرمربی تیم هندبال فولاد: به خودمان باختیم/ صادقی: بازیکنانم طبق تاکتیک عمل کردند

سرمربی تیم هندبال فولاد: به خودمان باختیم/ صادقی: بازیکنانم طبق تاکتیک عمل کردند

محسن طاهری گفت: ما به تیم خودمان باختیم چون آنچه از بازیکنانم خواسته بودم را اجرا نکردند.

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان دو تیم ریشه دار مس کرمان و فولاد مبارکه سپاهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در نهایت با برد مس صدرنشین به پایان رسید.

در این دیدار تیم مس کرمان با درخشش دروازه‌بان خود و در یک بازی فیزیکی و تماشایی، توانست تیم  فولاد سپاهان را با نتیجه ۳۱ بر ۲۴ شکست دهد.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان از نوزدهم آذر آغاز شده و تا ۲۴ همین ماه به میزبانی هیات هندبال استان فارس در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز ادامه خواهد داشت.

محسن طاهری سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بعد از شکست مقابل مس گفت: بازی خوبی را دیدیم و با تیمی مسابقه داشتیم که چندین سال در لیگ حضور دارد و نتیجه می‌گیرد. ما به تیم خودمان باختیم زیرا برنامه‌هایی که از بازیکنان انتظار داشتم را اجرا نکردند. متاسفانه نقشه‌هایی که از قبل داشتیم توسط بازیکنان اجرا نشد و از سوی دیگر اکثر توپ‌های تیم مقابل به نتیجه رسید. ما قطعا از این گروه بالا خواهیم آمد تا ان‌شاءلله در دور بعد با حریفان رقابت کنیم.

حمید صادقی سرمربی تیم مس کرمان نیز  گفت: تیم سپاهان از تیم‌های ریشه دار هندبال ایران است که دارای عناوین فراوانی است. هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند. ما از  همان ابتدا برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم و بازیکنان ما طبق تاکتیک خواسته شده عمل کردند. متاسفانه در نیمه اول اختلاف کم شده بود که در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم که همه باید در اختیار تیم باشند و کاری به مسائل دیگر نداشته باشند. با صحبت‌های بین دو نیمه توانستیم تاکتیک و تکنیک‌های مدنظر را به بازیکنان انتقال دادیم و توانستیم در نیمه دوم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha