• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403071007900
  • خبرنگار : 71613

فصل هیجان در والیبال ایران/ سوت آغاز لیگ زده می‌شود

فصل هیجان در والیبال ایران/ سوت آغاز لیگ زده می‌شود

لیگ برتر والیبال مردان از فردا (یازدهم مهر) با برگزاری ۶ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، سی‌وهشتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان از چهارشنبه، یازدهم مهر با برگزاری همزمان ۶ دیدار در شهرهای یزد، تهران، ارومیه، اسلامشهر، اصفهان و اردکان آغاز می‌شود.

شهداب یزد، مهرگان نور، پیکان تهران، صنعتگران امید، شهرداری ارومیه، سپهر صدرا مشهد، طبیعت، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، گیتی‌پسند اصفهان، چادر ملو اردکان و سایپا تهران ۱۳ تیم‌ شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در هفته نخست نماینده سیرجان مدافع عنوان قهرمانی استراحت دارد.

تیم شهداب یزد که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد، فردا در خانه میزبان تیم تازه لیگ برتری شده مهرگان نور است. شهداب که به تازگی با شکست مقابل فولاد سیرجان ایرانیان قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد، می‌خواهد لیگ را با برد شروع کند تا دل هواداران خود را شاد کند و به نظر می‌رسد مقابل تیم مهرگان کار سختی نداشته باشد.

پیکان تهران که با ۱۲ قهرمانی، پرافتخارترین تیم ایران است به مصاف تیم صنعتگران امید می‌رود که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است. هدایت تیم صنعتگران امید را غلامرضا مومنی مقدم بر عهده دارد و تقابل پیمان اکبری و مومنی مقدم که سال‌ها در پیکان و همچنین تیم ملی جوانان با هم کار کرده‌اند یکی از نکات جالب این دیدار است.

تیم شهرداری ارومیه که شاید بتوان گفت یکی از پرشورترین هواداران والیبال ایران را دارد در سالن غدیر معروف به آشیانه درناها، به مصاف سپهر صدرا مشهد می‌رود. تیم ارومیه که فصل پیش با مربی جوان خود عبدالرضا علیزاده نتایج خوبی را کسب و به پلی‌آف هم صعود کرد این فصل امیدوار است از ابتدا عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل خود ارائه بدهد.

طبیعت اسلامشهر که فصل گذشته اولین حضور خود را در لیگ تجربه کرد و عملکرد خوبی ارائه داد، این فصل با یارگیری خود در حد یک مدعی ظاهر شده است. این تیم بازیکنانی چون محمدطاهر وادی و آرمان صالحی را جذب کرده و امیدوار است جزو چهار تیم اول قرار بگیرد. این تیم در هفته نخست مقابل شاگردان محمدرضا تندروان در مس رفسنجان به میدان می‌رود.

سایپا تهران نیز با جذب محمد ترکاشوند به عنوان سرمربی نشان داده که نمی‌خواهد جزو تیم‌های آخر جدول رده‌بندی باشد و در هفته نخست برابر گیتی پسند اصفهان به میدان می‌رود.

تیم پاس گرگان هم که تنها تیم نظامی لیگ برتر والیبال است با تیم چادرملو اردکان دیگر دیدار هفته نخست را برگزار می‌کنند.

 برنامه هفته اول لیگ برتر والیبال به شرح زیر است: (شروع مسابقات از ساعت 16)

شهداب یزد – مهرگان نور

یزد، سالن اختصاصی شهداب

نماینده سازمان لیگ: محمدحسین شفقی، ناظر فنی و داوری: علی‌اصغر حاج کاظمی، داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: مرتضی علائی و داور ویدئوچک: داود نافعی

پیکان تهران – صنعتگران امید

تهران، سالن فدراسیون

نماینده سازمان لیگ: مسعود یزدان‌پناه، ناظر فنی و داوری: اسماعیل صباغ، داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: مهدی نویدی

شهرداری ارومیه – سپهر صدرا مشهد

ارومیه، سالن غدیر

نماینده سازمان لیگ: خلیل یگانه‌مجد، ناظر فنی و داوری: محمد شاهمیری، داور اول: ابراهیم فیروزی و داور دوم: میثم پارسه

طبیعت – مس رفسنجان

اسلامشهر، سالن شهید بیضایی

نماینده سازمان لیگ: حمید حق‌بین، ناظر فنی و داوری: احمد دامغانی‌نژاد، داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: مهرداد شوشتری و داور ویدئوچک: محمد آقایی

چادر ملو اردکان – پاس گرگان

اردکان، سالن شهید سلیمانی

نماینده سازمان لیگ: حسین پورکاشیان، ناظر فنی و داوری: حمید راهجردیان، داور اول: محمدرضا کاویانی و داور دوم: حامد آقابراری

گیتی‌پسند اصفهان – سایپا تهران

اصفهان، سالن شهدای مخابرات، ساعت ۱۶:۱۵

نماینده سازمان لیگ: مسعود قاری، ناظر فنی و داوری: بهروز جعفری، داور اول: محمد عشق‌دوست و داور دوم: قادر صادقی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha