• دوشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 99091713167
  • منبع : باشگاه دانشجویان

با همکاری سه انجمن علمی دانشجویی برگزار می‌شود:

نشست برخط «روانشناسی معامله گری، چشم اندازها و فرصت‌ها»

نشست برخط «روانشناسی معامله گری، چشم اندازها و فرصت‌ها»

انجمن علمی بورس و اوراق بهادار دانشگاه خوارزمی با همکاری انجمن های علمی روانشناسی دانشگاه های خوارزمی، بین‌المللی امام خمینی و علامه طباطبایی، نشست برخط «روانشناسی معامله گری، چشم اندازها و فرصت‌ها» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، اکثر تحلیلگران بازارهای مالی با مشکل عدم توانمندی در تصمیم گیری درست در هنگام انجام معاملات دست و پنجه نرم می‌کنند؛ این در حالیست که اغلب این افراد، در گروه تحلیلگران حرفه‌ای قرار می‌گیرند که در زمان انجام معامله، رفتاری بر خلاف پیش بینی تحلیلی خود بروز می‌دهند، بنابراین ریشه این مشکلات در عدم شناخت کافی مباحث روانشناسی معامله‌گری نهفته است.تفاوت یک تحلیلگر حرفه‌ای و یک معامله‌گر حرفه‌ای توانمندی کنترل احساسات یا همان شناخت روانشناسی معامله‌گری است.

در روانشناسی معامله‌گری، فرد یاد می‌گیرد چگونه در لحظات بحرانی در روندهای مختلف بازار، تصمیم گیری درست و مناسبی داشته باشد.

روانشناسی معامله‌گری یکی از شاخه های نسبتا جدید در معامله‌گری است اگرچه در طول تاریخ بازارهای مالی همیشه وجود داشته است. این دانش که مانند اسمش ترکیبی از علم روانشناسی و معامله‌گری است به معامله‌گران کمک می‌کند تا همان‌طور که نیچه در کتابش چنین گفت زرتشت درباره «ابرمرد،» میگوید در زمان کار با ذات خود کنار بیایند و بتوانند بهترین معاملات خود را انجام دهند. 

در این نشست برخط قرار است پویا قنبرپور ـ مترجم کتاب روانشناسی معامله‌گری برت استینبارکر و مدرس بورس، معامله کنندگان را با روانشناسی معامله‌گری، چشم انداز ها و فرصت‌های آن آشنا کند. 

نشست «روانشناسی معامله گری، چشم اندازها و فرصت‌ها» روز پنجشنبه ۲۰ آذرماه ۹۹ ساعت ۱۷ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان جهت ثبت‌نام می توانند از طریق لینک  http://evand.com/trading-psychology اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha